Ik vraag mij iets af..

Gestart door Aphrodite, 09 augustus, 2010, 19:18:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aphrodite

Ik ben vanmorgen bij de dokter geweest, omdat ik dacht dat ik een liesbreuk had, maar het bleek allemaal opgezette lymfeklieren te zijn niet alleen maar aan de rechter kant , maar ook aan de linkerkant.. Ook mijn keel en onder mijn armen waren ze opgezwollen. Sinds vrijdag heb ik ook al koorts en sinds dinsdag erge hoofdpijn.. Ook is mijn eetlust weg en is mijn maag erg gevoelig.. Continue heb ik het weer warm en dan zwakt het weer af.
Nou moet ik woensdag wel terug komen als het niet over is voor bloedonderzoeken, maar ik vraag mij nou af sinds vanavond heb ik ook waterdunne diaree hoort dat ook bij de pfeiffer? k kwam het wel op twee site's tegen als complicatie, maar het lijkt mij nou niet bepaald een complicatie..

Peetje

Opgezwollen lymfeklieren zijn weliswaar een bekende klacht bij Pfeiffer, maar ook gewoon een teken dat je lichaam tegen iets aan het vechten is. Het zou dus ook best een ander virus kunnen zijn.
Diarree kan voorkomen bij Pfeiffer, ik heb het nog steeds na te veel inspanning, al is dat niet waterdun.
Moeilijk te zeggen of jij Pfeiffer hebt of iets anders. Normaal is het in ieder geval niet, dus als het niet over gaat, toch maar uitgebreid bloed laten prikken, dan kom je er hopelijk echter waardoor je klachten veroorzaakt worden. :)
En verder natuurlijk heel veel beterschap. :)

ieriep

Daarbij is je weerstand al laag waarschijnlijk.
Virale keelontsteking is bijvoorbeeld een symptoom van Pfeiffer, maar ik had een bacteriele, de huisarts zei dat mijn weerstand zo laag was dat dit er bovenop is gekomen.