nieuw op forum

Gestart door cbeukers, 07 augustus, 2010, 23:38:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

cbeukers

Hoi , ik ben Charlotte en ben 35, en heb al meer dan 7 jaar last van pfeiffer.

Ik heb er goed mee leren omgaan, na fysieke inspanning min 1 dag rust inplannen, en helaas minderen met alcohol, of ieder geval rekening houden met 1 dag bijkomen van 1 of 2 glaasjes (ik hou erg van wijn:-[!) geen feestjes of uitgaan vroeg naar bed enz. Ik heb al in geen jaren een dokter gezien omdat drie jaar lang de gang naar de dokter mateloos frustreerde.  Werk gewoon fulltime als HBO docent en niemand weet dat ik daarvan het hele weekend bezig ben met bijkomen en 's avonds aan kinderbedtijd doe, ik krijg veel millieu bewust commentaar dat ik de auto neem voor het kleine eindje naar mn werk en het wordt als erg lui ervaren dat ik ook vaak met de lift ga, soms neem ik dan de trap om niet lui over te komen pfff. :)

Mijn ziekte verloop is erg raar, het bleef al de 3 jaren dat ik bloed liet controleren actief, iets dat volgens mij dokter niet kan en toch zat hij elke keer met het bewijs vh lab in zijn handen, zeggend dat wat ik had niet kon, hij wist niet wat hij ermee moest doen ik heb nu al 4 jaar geen dokter meer gezien. ook op alle fora lees ik altijd dat het virus maar 6 mnd max actief blijft, vreem geval he? is er meer bekend over actief blijvende viRussen? ik ben benieuwd.

Mijn advies aan iedereen is luister naar je lichaam en accepteer dat je bepaalde dingen (in mijn geval sportieve) niet meer kan doen, ik heb het vervangen door een deeltijdstudie kunstgeschiedenis (als niet lichamelijk dan maar geestelijke actie!) op te pakken. Ik hoor graag over jullie ervaringen vooral met langdurige gevallen.
Groet, Charlotte

Peetje

Allereerst van harte welkom hier op het forum! :)

Volgens mij is er hier op het forum nog 1 lid met langdurig, jarenlang, actief Pfeiffer. Je bent dus niet de enige, al komt het voor zover ik weet inderdaad niet vaak voor. Wel goed dat je toch nog fulltime kunt werken, al moet je daar dan wel het hele weekeinde van bijkomen.