beschrijving cmv op internet klopt vaak niet ( wel hier op het forum gelukkig )

Gestart door debora, 02 augustus, 2010, 14:36:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

debora

Het is mij opgevallen dat als je gaat googlen op cmv dat je iedere keer hetzelfde tegenkomt :
nl. dat als je met cmv besmet bent je meestal geen tot weinig  :P symptomen hebt en als je al symptomen hebt dat die mild zijn en dat die symptomen na 2 a 3 weken weer zijn verdwenen ( niet meer dan een een licht griepje )
Nou  :-\ ik heb een hele andere ervaring en ik denk velen op dit forum ook , en ik denk dat door die slechte beschrijving op internet je ook vaak door je omgeving niet zo serieus wordt genomen, men kent vaak cmv niet en als men het dan opzoekt denkt men o het valt wel mee, daarom zeg ik liever tegen mensen in mijn omgeving , ik heb een pfeiffer-gerelateerde virusinfectie zodat ze me serieus nemen, of ik verwijs ze door naar dit forum zodat ze kunnen zien dat er heel veel mensen zijn die echt goed ziek zijn van cmv ( letterlijk en figuurlijk,  ;D :D )
cmv wat moet ik er nou mee

magnetronnie

De beschrijving klopt opzich wel, voor een groot gedeelte van de mensen, maar hij is onvolledig, dus een klein aantal mensen kan zich er moeilijk in herkennen, en die vind je op dit forum terug. :)