nieuw op dit forum, CMV

Gestart door debora, 30 juli, 2010, 10:26:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

debora

Hallo allemaal, ben blij dat ik dit forum heb gevonden omdat ik het gevoel heb dat niemand begrijpt hoe ziek en moe ik me momenteel voel. Het begon allemaal in mei, ik doe momenteel, een BBL-opleiding in de zorg , dat houdt in dat ik werk en leer tegelijk, in de week van 17 mei had ik een welzijnsstage, bij de activiteitenbegeleiding, had er erg veel zin in omdat ik normaal gesproken in de zorg werk, het viel me op dat ik elke dag ontzettend vermoeid thuiskwam, collega's zeiden dat komt omdat je wat anders doet dan normaal, totdat ik de week erop toen ik weer in de zorg werkte, iemand samen met een collega aan het helpen was , ik bijna door m'n benen ging , ik was zo ziek dat ik naar huis moest, griep dacht ik toen, die zondag weer geprobeerd aan het werk te gaan, tervergeefs na een paar uur was ik helemaal bezweet en was ik genoodzaakt weer ziek naar huis te gaan, de hele week ziek op bed gelegen , maar geen verbetering, eerder verslechtering, de week erop is er bloed geprikt , omdat ze erg aan Pfeiffer zaten te denken , was het advies dat ik wel gewoon weer kon proberen om aan het werk te gaan, dit heb ik dat weekend gedaan, voor 50%, nou dat had ik dus beter niet kunnen doen, maandag stortte ik dus echt in, ook kreeg ik die dag de uitslag van mijn bloedtest terug, daar kwam uit dat ik een actieve CMV had en ook oude anti-stoffen, van zowel Pfeiffer als CMV, in de weken daarna werd alles van kwaad tot erger, vergrootte lever, vergrootte milt, en veel pijn ging daarmee gepaard, ik  kreeg toen ook nog te horen dat ik sebborroisch exceem heb, ik had dit op m'n hoofdhuid, oorschelpen, en onder mijn ogen, doordat mijn weerstand verzwakt was is dit erg opgevlamd, ook is de diagnose gesteld dat ik couperose heb ( ben wel blij dat de diagnose nu door de opvlamming gesteld is aangezien ik al jaren met huidproblemen kampte en er nooit echt een diagnose gesteld was )
2 juli is er weer bloed geprikt en de infectie was niet meer zichtbaar in het bloed, dus ik ben afgelopen week , 2 keer 3 uur ( overgepland ) aan het werk gegaan , niet in de zorg maar in de huiskamer, maar nu heb ik sinds gisteren weer heftige steken bij m'n milt en sinds vandaag voel ik meer weer  erg ziek, grieperig , keelpijn, ga maar weer een afspraak met de arts maken want ik denk dat de CMV weer is opgevlamd, ik word er moedeloos van , ik wil me weer goed voelen ! maar ik ben bang dat het nog wel een tijdje gaat duren, ben in ieder geval blij dat ik jullie heb gevonden
cmv wat moet ik er nou mee