Kan ik nu weer beginnen met werk of niet?

Gestart door gerard666, 29 juli, 2010, 18:30:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

gerard666

Ik was vlak voor ik pfeiffer kreeg werkeloos geworden  en ben nu na 2  1/2 maand eindelijk van de(zware) infectie af en zijn mijn bloedwaarden weer enigzins normaal.
Het UWV is tot nu toe behoorlijk vergevingsgezint geweest omdat ik wel een training volgde.
Deze is na vandaag afgelopen en meteen kreeg ik van een uitzendbureau een full time baan aangeboden.
Ik ben pas sinds een week weer zover dat ik niet volledig ben uitgeput van boodschappen doen.
Is het wijs om meteen te beginnen met een 40 urige werkweek?Als ik ze vertel dat ik herstellend ben wordt ik natuurlijk geeneens aangenomen dus het alles of niets.
Minder uren werken is ook niet mogelijk.
Ik ben bang mezelf kapot te werken en dan nog verder van huis te zijn.
Wat moet ik doen???

Peetje

Gelijk volledig 40 uur gaan werken terwijl je al blij bent dat je niet meer uitgeput bent van het boodschappen doen, lijkt mij niet zo'n goed plan. Zowiezo is bij Pfeiffer langzaam opbouwen het best, maar hoe snel of hoe langzaam je dat kunt doen, verschilt per persoon.
Als je tijdens het gesprek vertelt dat je pas Pfeiffer hebt gehad, heb je inderdaad kans dat je afgewezen wordt. Geen probleem toch? Jij bent netjes op gesprek geweest, werkgever wijst je af, jij kunt wat langer herstellen en je hebt wel netjes aan je sollicitatieverplichting voldaan, dus je uitkering is niet in gevaar.
En wie weet heb je geluk en is er bij dat bedrijf de mogelijkheid om rustig aan je uren op te bouwen. :)