heb pfeiffer gehad

Gestart door oatcakeholland, 19 juli, 2010, 09:22:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

oatcakeholland

Ik ben conny, ik ben 22 jaar en ik weet sinds vandaag dat ik o.a. pfeiffer heb gehad.
mijn eerste reactie was: "dat kan er ook nog wel bij" en dat zal jullie denk ik niet verbazen als jullie het lijstje horen waar ik "mee moet leren leven".
Behalve dat ik pfeiffer heb gehad, ben ik bekend met Fybromyalgie, Tieze Syndroom, zwakke longen, PDS, restless legsyndroom en een evenwichtsstoornis.

Ik vraag me wel eens af of ??n van deze dingen bij andere pfeiffer patienten voorkomt en hoe ik in vredesnaam aan pfeiffer ben gekomen gezien mijn vriend nergens last van heeft.

Peetje

Dat laatste is niet zo vreemd, mijn vriend heeft ook nergens last van (gehad).
Pfeiffer slaat toe als je weerstand laag isd, wat gezien jouw andere kwalen misschien wel permanent is. Als je immuunsysteem netjes z'n werk doet, heb je niet of nauwelijks last van Pfeiffer en lijkt het niet meer dan een griepje. Dat noemen ze een symptoomloze besmetting.
Mijn vriend bleek het dus ook ooit al gehad te hebben, dus misschien heeft hij mij wel besmet. Verder heb ik namelijk ook geen idee hoe ik eraan gekomen moet zijn. :P