Even voorstellen....

Gestart door nynke-92, 14 juli, 2010, 15:39:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nynke-92

Hallo allemaal!

Ik kwam via google op deze site en het leek me wel leuk om er lid van te worden dus
here I am  ;)

Mijn naam is Nynke en ik ben 18 jaar. Bij mij is sinds 1 week pfeiffer vastgesteld. Ik had
het al veel langer (2-3 maanden ongeveer... Had namelijk al een x bloed laten prikken, omdat ik heel veel moe was
en mijn moeder vertrouwde het niet dus maar naar de dokter en met de verwijsbrief op
naar 't ziekenhuis. Nou bleek achteraf dat ze helemaal niet op pfeiffer hadden getest maar
alleen de bloedwaarden. En ja, de bloedwaarden waren goed dus dan zou het ook wel geen
pfeiffer zijn... Nou jah prima, ik geloof dat. Dus vakantiebaantjes aannemen e.d. en er weer
vol voor gaan. Maar toen de schoolvakantie begon en ik eindelijk wat kun uitrusten kwamen
de dikke lymfeklieren er aan zetten. Me nek was wel 2x zo breed geworden en had dikke
bulten (ontstoken lymfeklieren) onder me kin hangen. Heel charmant!!! En later ook nog
vreselijke keelontsteking! Nou dit waren de zoveelste symptonen van pfeiffer. Dus maar weer
naar de dokter! Weer met een verwijsbrief naar het ziekenhuis en bloedprikken maar. Een
week later kreeg ik de uitslag en ja het was pfeiffer  :( Wat heb ik vreselijk gebaald!!!
Wat moet ik nu met mijn vakantiebaan doen? Afzeggen of halve dagen werken??
I don't know! En de baas is nu natuurlijk net op vakantie  :-\
Op het moment heb ik ook net een vriend... Hij heeft 't gelukkig nog niet! We gaan er van
uit dat zijn weerstand dan goed is...

Het is natuurlijk een rot ziekte en je hebt niet veel houvast... Daarom ook voor eidereen die
dit heeft sterkte!!! En goed uitrusten en naar je lichaam luisteren...


Groeten van
Nynke