Ik stel me nog maar even voor

Gestart door Natasjag, 05 juli, 2010, 11:46:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Natasjag

Hallo allemaal.

Ik had al een bericht geplaatst in het algemene topic, waar ik mij kort heb voorgesteld.

Ik zal het via deze weg nog maar een keertje doen zoals het hoort  ;)

Ik ben Natasja, 30 jaar, getrouwd en heb 2 kinderen (5 en 1). Toen ik 18 was is bij mij Pfeiffer geconstateerd. Ik was toen wel al een poosje moe maar had verder geen klachten en heb dan ook gewoon doorgewerkt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik tot nu toe ook altijd dacht als iemand Pfeiffer had dat ze zich aanstelden, ik had er toch ook gewoon mee doorgewerkt? Ik snapte niet dat je daar zo ziek van kon zijn.

Nu ben ik sinds een week zwaar in de lappenmand. Vorige week maandag zijn bij mij de volgende klachten begonnen:
-koorts
-koude rillingen
-hele erge keelpijn
-2 grote tennisballen van klieren in mijn nek
-hoofdpijn
-moe

- er niet helemaal bij zijn

-misselijk, geen eetlust
- pijn in mijn rechterzij bij mijn lever

Dinsdags heb ik de dokter gebeld zij zeiden dat het griep ws en dat het er allemaal bij hoorde en dat ikdus niet zo moest zeuren. Woensdags weer gebeld nadat ik de halve nacht van ellende jankend op de bank voor de tv had gezeten. Uiteindelijk mocht ik toch komen en de dokter zei al geljk dat ik ws pfeiffer had want die klieren waren toch echt veel te groot om grie[ te kunnen zijn.

Mijn bloed is getest en daar kwam uit dat ik in het verleden wel Pfeiffer heb gehad maar dat dat nu niet actief is maar dat er wel zeer hoge viurswaarden in mijn bloede zitten. Conclusie van de arts: uitzieken maar.

Nu zit ik al ween week bij jullie op het forum mee te lezen en daar schrik i toch wel van. Ik wist tot nu toe echt niet dat Pfeiffer zo erg kon zijn en bied dan ook nnu gelijk mijn excuses aan voor het feit dat ik altijd dacht dat het een beetje om vermoeidheid ging.

Ik vind het nu ook heel moeilijk wat ik tegen mijn baas moest zeggen, had hem eerst gezegd dat het ws pfeiffer was maar nu uit de bloedtest bleek dat dat niet zo was moest ik dat natuurlijk ook zeggen. Ik hoop niet dat hij denkt dat ik nu morgen ofzo weerkom werken want ik voel me echt zwaar k@$^@$t.

Ik leef met iedereen mee hier en ik hoop dat we elkaar ee beetje kunnen steunen en deze zware pfeiffer tijden.

Groetjes Natasja

funest

Welkom hier! :D En hopen dat het snel weer wat beter met je gaat! ;)