Ik snap het allemaal niet!!

Gestart door DonnyO, 27 juni, 2010, 02:23:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

DonnyO

Hallo mede pfeiffer genoten
Ik had 4 weken geleden gehoord dat ik pfeiffer had. 3 weken geleden op een donderdag voelde ik me opeens raar kreeg het benauwd, Opeens zag ik alles ook heel anders en had ik helemaal het gevoel alsof ik niet meer mezelf was, alsof ik heel anders tegen de wereld aankeek. Ik heb daar nu al 3 weken last van, en dan nog wat ik had op koninginnennacht voor het laatst XTC gebruikt maar kan het zijn dat ik daar opeens flashbacks van krijg of had dat meteen moeten gebeuren. ik weet niet of het nou met me pfeiffer te maken heeft of met XTC of wat dan ook. Ik heb ook de hele dag last van een droge mond. Heeft iemand advies?

Peetje

Rust houden en eventueel naar de dokter gaan?

gerard666

flashback van extacy? helaas heb ik hier nog nooit eerder last van gehad.
Wat je mischien bedoelt is het brakke gevoel wat je naderhand hebt dan ben ik het helemaal met je eens.
Wat ik ook had is de droge mond maar dat was denk ik omdat ikde hele dag dag door zweette als een otter en daardoor gewoon richting uitdroging ging.
De flashbacks bedoel je daar het aanslaan van de pil mee,je weet wel die rillingen en het warme gevoel wat ineens door je gaat of heb je ineens massa's energie en kan je niet stil blijven zitten en stoppen met praten?
want die rillingen en warmte zijn denk ik gewoon tekenen dat je lichaamstemperatuur nog niet normaal is.
Bedoel je de massa's energie dan begrijp ik het niet helemaal.
Ik zou het toch gewoon even aan de dokter vragen aangezien ik ook maar wat aan het raden ben en ik een monteur ben en niet echt aangewezen persoon om te zeggen dat er niets aan de hand is.

debora

Extacy is zeer belastend voor je lever en is normaal al zeer schadelijk, en helemaal als je pfeiffer hebt omdat je lever dan al overbelast is door de pfeiffer, dit geldt ook voor het gebruik van alcohol als je pfeiffer hebt, je loopt dan de kans dat je een leverontsteking krijgt doordat de lever bepaalde afvalstoffen niet meer kan afbreken, ook moet je voorzichtig zijn met  vette voedingsmiddelen ( het kost je lever namelijk normaal gesproken al veel energie om vetten af te breken en met pfeiffer is je lever al overbelast en is het dus verstandig om niet te veel vette voedingsmiddelen zoals chocolade, patat, gefrituurde voedingsmiddelen te eten )
En bij extacy gebruik loop je zowiezo altijd de kans dat je er in blijft hangen zoals bij veel tripmiddelen, of dat je een psychose krijgt, mijn advies is zowiezo: don't do drugs, er zijn al teveel mensen aan dood gegaan
cmv wat moet ik er nou mee