Herkent iemand dit?

Gestart door Just me, 18 juni, 2010, 13:31:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Just me

Hallo iedereen,

Een 6tal jaar geleden heb ik klierkoorts gehad.. Een jaar was ik "out".. Ik kon niets anders doen dan in de zetel slapen..Sporten was uit den boze..  Een tweetal jaar geleden werd er terug vastgesteld in mijn bloed dat ik klierkoorts had, iets waar ik toen moeite mee had,aangezien vele artsen beweren dat je maar 1keer klierkoorts kunt hebben?
Sinds ik die klierkoorts gehad heb, slaap ik veel meer (vroeger waren enkele uren per nacht voldoende,sinds dan is het minstens 10u/per nacht en dan nog voel ik me niet echt "uitgeslapen")
Sinds enkele weken voel ik me terug vermoeider dan anders, voor elke inspanning die ik doe, moet ik in de zetel gaan liggen.. Zou nu nog meer slapen dan anders en voel me dan nog niet uitgerust. Sinds begin van deze week heb ik ook keelpijn (rode keel),hoofdpijn,'s nachts zweten..
Ik heb de dokter mijn bloed laten nemen,maar ze vinden nu helemaal niets terug in het bloed. Lichamelijk zou ik inorde zijn.. Maar als ik vraag vanwaar dan de keelpijn komt (dokter heeft met eigen ogen gezien dat het rood ziet,witte vlekken,ed..) zeggen ze dat er somatisch niets aan de hand is.
Wat de vermoeidheid betreft denken ze dat ik een slaapintoxicatie heb ?? Dit zou een gevolg kunnen zijn van de klierkoorts; omdat mijn vroegere huisarts me toen t? veel rust/slaap aangeraden heeft wat ik toen gevolgd heb..
Hun conclusie is meer bewegen en vitaminen nemen..Maar ik weet eigenlijk niet wat ervan te denken en voel me ook niet begrepen door de dokter.. Zijn er mensen die dit herkennen?

Peetje

Het niet begrepen worden door artsen herken ik zeker. Als ze in je bloed niets kunnen vinden, zal er ook wel niks aan de hand zijn, is vaak de redenering.
Weet je waar je bloed allemaal op gecontroleerd is? :)