vraag over keelontsteking?

Gestart door Lot1991, 11 juni, 2010, 16:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lot1991

hee, ik had even een vraag over keelontstekingen tijden Pfeiffer. Ik had eerst een "normale" keelontsteking(opgezette amandelen, veel witte plekken in mn keel en keelpijn) daar was ik na ander halve week vanaf gelukkig. Ik helemaal blij hoefde ik me niet meer vol te stoppen aan ijsjes en liters thee. Maar na twee dagen begon ik een beetje een vreemde stem te krijgen en een beetje een schor gevoel in mn keel te krijgen. Ik nog zitten hopen dat het de volgende dag wel weg zou zijn, maar nee hoor het werd steeds erger. Twee dagen later werd ik wakker zonder stem en met een vreselijke zere en opgezwollen keel. Nu heb ik waarschijnlijk iets van een strottenhoofd of stembanden ontsteking.
Hebben meer mensen hier last van gehad tijdens Pfeiffer of was het bij jullie alleen een "normale" keelontsteking?

Peetje

Bij mij was het een vrij normale keelonsteking van een dag of 3 eigenlijk maar, daarna ging het alweer beter. Maar Pfeiffer slaat toe als je weerstand laag is, dus dan ben je ook vatbeerder voor andere infecties. Het kan dus best zijn, dat je naast de virale keelonsteking van Pfeiffer, nu ook een bacteriele keelontsteking, of iets anders hebt. :)

Lot1991

Bedankt voor je reactie! Na ander halve week geen stem gehad te hebben en een ademsappel zo groot als een walnoot (en dat voor een meisje) ben ik er eindelijk weer vanaf.