Hoofdmenu

Aangenaam!

Gestart door Benny, 27 mei, 2010, 09:00:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benny

Halloo mede-pfeifferisten!

Ik ben Ben, maar mensen noemen me Benny. Ik ben 46 jaar oud en werk als horeca medewerker in Almelo.
Dat is een best drukke baan, en de laatste weken heb ik last van moeheid en ontlasting met een rare kleur. Verder heb ik een gelige waas op mijn oogwit. Ik dacht gelijk pfeiffer, maar ik weet niet of de symptomen gelijk zijn. Misschien weten jullie dat?
Mijn vrouw Andrea vindt het heel erg jammer. Omdat ik nu geen enkel risico wil nemen zoen ik niet. We hebben al 4 weken geen seks gehad. Maar is dit eigenlijk wel gevaarlijk? Andrea is de laatste tijd erg chagrijnig dat ik geen energie meer heb voor allerlei zaken. Ook als mijn kinderen, Ben Junior en Bente me vragen buiten te voetballen ben ik helaas genoodzaakt om te weigeren. Wat moet ik doen??

gegroet,

Ben(ny)

moniquemj

Hoi Benny,

Misschien moet je gewoon even bloedprikken om een en ander uit te sluiten. Pfeiffer heeft vele symptomen... neem het zekere voor het onzekere... ;)
In ieder geval goe aan jezelf denken, moe is moe, op is op...
Steek je energie in de dingen die jij vind dat ze prioriteit hebben.. ;)

Peetje

Inderdaad, allereerst bloed laten prikken, dan heb je tenminste zekerheid.
Die rare kleur van je ontlasting en het gelige oogwit wijzen op een leverprobleem, wat een symptoom van Pfeiffer kan zijn.

Wat het zoenen betreft, zou ik het er niet om laten. Je bent het besmettelijkst tijdens de incubatieperiode, dus de periode waarin je al wel besmet bent, maar nog geen klachten hebt. Als je Pfeiffer hebt, dan is de kans dus groot dat je je vrouw al besmet hebt. Daarbij kan het ook nog zo zijn dat zij het al lang heeft gehad en het is zelfs mogelijk dat zij jou heeft besmet. Het virus blijft namelijk latent in je lichaam aanwezig en kan weer actief worden, overigens zonder dat je daar (weer) ziek van wordt.

Kortom, ga bloedprikken, eventueel allebei, dan weet je tenminste waar je klachtne vandaan komen. En dan is het voor je vrouw ook duidelijk waarom jij zo weinig energie hebt. :)

Lowl

Heb je al aan geelzucht gedacht?