Beetje ongerust.

Gestart door Hidde, 21 mei, 2010, 21:49:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hidde

Hallo,

Ik heb waarschijnlijk Pfeiffer. Dinsdag krijg ik de uitslag. Ook dokters moeten uitrusten, zeker met Pinksteren. Vandaar dat het nog even duurt. Ik ben best wel mager en aardig lang. Ik heb een uitstekend bot aan de linkerkant van mijn buik. (voor mij links.). Niets om je druk over te maken natuurlijk. Nu hoor ik dat je met Pfeiffer iets aan je lever en/of milt kan krijgen. Telkens als ik inadem doet het rondom dat bot pijn. Is dit puur dat bot, of kan het ook iets met mijn milt/lever zijn? Ik dacht van niet, maar ik weet het niet.

Peetje

Pfeiffer kan inderdaad klachten van je lever of milt geven. Leverklachten zijn het meest bekend en waarschijnlijk is er ook wel bloed geprikt om je leverfunctie te controleren. Pijnklachten aam je lever treden meestal alleen op na vet eten of het drinken van alcohol of andere dingen die de lever belasten. Ademhalen valt daar dus niet onder.
Misschien kan je huisarts je vertellen waar die pijnklachten vandaan (kunnen) komen.

Hidde

Dankjewel voor je antwoord, het zal wel niets zijn :)

Peetje

Als die pijnklachten aan blijven houden, of het echt flink zeer gaat doen, zou ik toch wel even naar de huisarts gaan. Wij zijn hier natuurlij kgeen arts en pijn is meestal toch een teken dat er iets niet goed is. :)

Hidde

Haha! Het valt wel mee hoor, soms zit je alleen even niet zo lekker h? :)