weerstand en vormen van pfeiffer

Gestart door dimitrii, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dimitrii

hallo,

ik ben niet zo bekend met pfeiffer, ik ben me meer gaan orienteren omdat een meisje met wie ik heb gezoend pfeiffer heeft.

ik heb eigenlijk 3 vragen;

1. klopt het dat je alleen pfeiffer krijgt als je een lage weerstand hebt? of kan dit als je ook een goede weerstand hebt?

2.  klopt het dat er verschillende vormen van pfeiffer zijn, dus zijn er ook dan lichte vormen en zware vormen of is elke pfeiffer hetzelfde?

3. als je zoals ik gezoend heb met iemand die pfeiffer heeft en je krijgt het niet binnen 6 weken is het dan nog mogelijk dat je na die 6 weken(bv na 10 weken) pfeiffer krijgt?

ik hoop dat jullie mij deze antwoorden kunnen verschaffen, want ik zit er wel een beetje mee.

alvast bedankt,

dimitri

Gast

Hoi dimitrii,

ik zal even antwoord geven op je vragen (voor zover ik dat kan, ik ben ook geen arts):

1. Je krijgt meestal alleen Pfeiffer als je een lage weerstand hebt. Dat is dus niet altijd. Het hangt af van allerlei factoren. Misschien krijg je het wel, maar merk je het niet. Maar het is dus niet zo dat je geen Pfeiffer KAN krijgen als je weerstand heel hoog is.

2. Pfeiffer is hetzelfde virus, vandaar dat je er ook immuun voor bent als je het eenmaal hebt gehad. De