31 jaar, toch een beetje raar, trillend op mijn benen

Gestart door teacher, 01 mei, 2010, 16:52:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

teacher

Hey hallo,

Ik zal me ook even voorstellen, ik ben "teacher" (ben docente op een HBO opleiding) en bij mij is een aantal weken geleden Pfeiffer vastgesteld. Begon met een "keelontsteking" en heb hier van de huisarts een antibiotica kuurtje voor gekregen, dit resulteerde de dag nadat ik met de kuur begonnen was accuut in een gezwollen klier in mijn nek ter grootte van een ei! Dat ei ging maar niet weg en de keelpijn trouwens ook niet, ben terug gegaan naar de huisarts die vervolgens bloed heeft geprikd en Pfeiffer constateerde. Daar moet je dan 31 jaar voor worden... Ik geef de schuld aan de studenten waaraan ik les geef, die hebben vast een keer teveel geniest in de les  :(

Anyway, inmiddels loop ik al bijna 2 maanden met die gezwollen klier en drink ik geen alcohol meer sinds ik de diagnose te horen heb gekregen. Kortom, het leven is er niet gezelliger op geworden. Heel erg moe ben ik niet (mits ik het heel rustig aan doe), maar ben wel emotioneel labiel en als ik ook maar even de controle kwijt ben krijg ik direct weer keelpijn. Om de bult in mijn nek maak ik me nog het meest zorgen (want wat als het toch wat anders is?) Mij vader is vorig jaar aan kanker overleden en dat begon ook met een bultje..

Maar goed, de dokter heeft Pfeiffer vastgesteld dus dat zal het dan ook gewoon wel zijn. Ik geloof dat ik nu moet gaan accepteren dat ik het heb zodat ik er niet meer zo tegen in opstand kom en er zo gefrustreerd van raak. Leuk is in ieder geval anders maar daar weten jullie vast alles van!

Ik hoop jullie allemaal wat beter te leren kennen en op die manier wat steun te vinden!

Veel beterschap allemaal!
Teacher

Peetje

Welkom op het forum! :)
Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt en antwoorden op je vragen vindt.