een flinke dip

Gestart door meatje, 08 april, 2010, 22:17:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

meatje

hallo iedereen
ik heb nu al 5 maanden de ziekte van pfeiffer en de laatste maand ging het steeds beter.
ik kon  steeds iets meer nog niet optimaal maar toch elke week ietsjes meer.
Maar afgelopen zaterdag heb ik weer een flinke terugval gehad en hij is nog steeds niet over.
Ik kan opnieuw niks en ben opnieuw moe en niet zo`n beetje ook.
Ik heb ook alweer verschillende klachten erbij gekregen zoals hoofdpijn, geen eetlust en ik ben zo duizelig als ik weet niet wat.
Alles draait in het rond als ik opsta maar ook als ik tv zit te kijken.
Het ergste vind ik dat ik niet voor mijn gezinnetje kan zorgen.
Ik word er een beetje moedeloos van.
Natuurlijk kunnen jullie hier ook niks aan doen maar een keertje mijn hart luchten is altijd wel goed
groetjes en ik lees altijd van iedereen zijn verhaal
ik wens iedereen ook heel veel sterkte toe
groetjes meatje

funest

Hee, ja dat had ik ook. Eindelijk na 8 maanden ging het wat beter. Ik dolblij natuurlijk, maar na een aantal weken kreeg ik ook zon terugval, net als jij beschrijft. Opnieuw moe, duizelig, enz. Niet om je bang te maken, maar die terugval duurde weer een paar maanden. :o Op een gegeven moment dacht ik ook van: volgens mij kom ik hier nooit meer van af! Maar het gaat echt wel over. Tegenwoordig barst ik van de energie, en aan het eind van de avond zou ik dezelfde dag gerust nog eens overnieuw doen. :D Komt voor jou ook wel alleen het kost heeeeel veel geduld. :P

Veel sterkte ermee he! ;)

stephanie

ik heb een jaar geleden pfeiffer gekregen. Uiteindelijk heb ik 9 maanden voor de helft in de ziektewet gezeten en sinds januari van dit jaar ben ik weer volledig aan het werk. Het ging steeds beter en ik begon eindelijk het gevoel te krijgen dat ik er eindelijk doorheen was. Weer zin in dingen en weer voldoende energie. Maar nu ga ik ineens weer bergaf. Ik heb overal spierpijn en ben al weken hees. Ik merk dat ik ook weer een beetje duizelig begin te worden. Ik heb geen idee of het de pfeiffer is (de huisarts zal ongetwijfeld denken van niet), maar het is zo herkenbaar dat ik er wel bang voor ben...

Bob_tails

Niet bang zijn Stephanie,je staat er niet alleen voor ook al voelt het wel zo.

Als je gevoel zegt dat het door de Pfeiffer komt,houd je daar aan vast.
Je intuitie laat je nooit in de steek.
Geniet van de dingen die je kunt doen wanneer je je goed voelt,en gaat het
daarna minder aanvaard dit.
(huis-)artsen weten hier nog altijd bitter weinig vanaf.

Dan heb ik het over een tijdsbestek van zo'n veertien jaar,en mag dan wel
spreken over "ervaringsdeskundige".
Wat de gevolgen kunnen zijn van jarenlang ontkennen van klachten die je
ervaart!
Dus kom op voor jezelf, het is jouw leven.

Zorg goed voor jezelf en versterk je immuumsysteem.
Zelf hebben wij kortgeleden Echinaforce tabletten gekocht, die hebben drogisten ook.
Het verhoogt de weerstand tegen bacteri?n en virale infecties, bevordert de activiteit van de witte bloedlichaampjes, voorkomt dat infecties zich uitbreiden en stimuleert het lymfesysteem.

Succes en beterschap.

stephanie

bedankt Bob_tails, voor de peptalk. Hoe rot het allemaal ook is, het is fijn om hier op het forum te kunnen lezen dat ik niet de enige ben die met dit soort dingen worstelt.

Ik geniet absoluut enorm van de dingen die ik zo lang niet meer heb kunnen doen en nu wel weer. Maar juist omdat het zo goed leek te gaan, valt het me nu extra zwaar om me erbij neer te leggen als het, zoals nu, een stuk minder gaat. Als je denkt eindelijk echt beter te zijn, en dan toch weer een terugslag krijgt, valt het niet mee om daar in te berusten (maar ja, dat hoef ik hier niemand te vertellen denk ik).

Echinaforce heb ik al eens geprobeerd, maar zelf had ik niet echt het gevoel er baat bij te hebben. Ik slik nu al maanden een multivitamine en spirulina. Dat helpt wel iets, maar het zijn maar kleine beetjes.