Ziekte van Pfeiffer?

Gestart door Jeagerstein, 05 april, 2010, 16:49:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeagerstein

Hallo allemaal,

sinds een paar weken begin ik te twijfelen of ik niet de ziekte van pfeiffer heb en wou graag de mening van anderen erover ik ga deze week zowieso een afspraak maken bij de dokter voor een test ik ben de laatste tijd HEEL erg moe ik slaap 12-14uur per dan en ben dan nog KAPOT heb geen zin om te eten maar heb wel honger:S mijn rechter Lymfeklier is opgezwolle sinds 3dagen en heb 3-4x per dag flinke hoofd pijn heb ook last van wondjes/bloeduitstortingen in me mond wat maken jullie hier uit op??

Alvast Bedankt,

Rowan

Peetje

Verstandig om even langs de dokter te gaan en te vragen of je bloed mag laten prikken.
Opgezwollen lymfeklieren zijn een teken dat je lichaam ergens tegen aan het vechten is. Dat kan Pfeiffer zijn, maar ook iets anders. Bij Pfeiffer heb je meestal ook last van griepachtige verschijnselen of keelontsteking en die noem jij niet. Nou kan dat nog komen, en niet iedereen heeft er last van, dus eigenlijk zegt dat nog niets.
Er zit dus eigenlijk maar 1 ding op, en dat is bloed laten prikken. Laat je ons de uitslag nog even weten? :)

Jeagerstein

dat zal ik zeker doen bedankt voor jou reactie peetje

gr,
Rowan