even voorstellen

Gestart door Judina, 30 maart, 2010, 16:36:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Judina


Hallo Allemaal,

Ik ben 27 jaar, en ongeveer 4 weken geleden is de ziekte van pfeiffer vastgesteld na een bloedtest.
Het begon met opgezette klieren in mijn nek, en ontzettend hoge koorts ongeveer 8 dagen lagen. (40 graden) ben 2 weken thuis geweest, daarna weer aan het werk gegaan, en werk elke dag tot ongeveer 2 uur, moet zeggen dat het me erg tegenvalt, en erg moe blijf, mijn collega denkt dat ik me aanstel, en dat ik me niet moet toegeven aan mijn moeheid, zit dan gelijk in een dip en krijg een huilbui. Het valt niet mee omdat je gewoon niet begrepen wordt. Hopelijk op deze site wel....

funest

Hee, welkom hier! ;)

Niet begrepen worden is echt een van de vervelende dingen van pfeiffer.
Ik heb ook heel wat afgejankt. :P
Luister goed naar jezelf, en geef er juist wel aan toe, anders duurt het herstel alleen maar langer.
Hier begrijpen we je wel! ;D

Beterschap! ::)

Judina

hey bedankt,

had dit echt ff nodig  :) , zat echt ff in een dip, en voelde me niet begrepen, weet ook niet goed hoe ik er dan op moet reageren naar anderen toe. De ene dag gaat het wel goed, de andere dag kan ik overal wel om janken!

xx

Peetje

In begrip zijn we erg goed, tenslotte weten de meesten hier heel goed hoe het voelt om voor aansteller uitgemaakt te worden.
Die jankbuien zijn ook erg herkenbaar.
Met voldoende rust wordt het wel beter, maar pas wel op dat je jezelf niet overbelast op je werk. Als je merkt dat je alleen maar moeier wordt, is het echt tijd om meer rust te nemen.
Op je collega hoef je duidelijk niet te rekenen, maar hoe regeert je baas?

Heel veel beterschap en ik hoop dat je snel van je klachten af bent. :)

Judina


hey, echt fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan,  :)
Mijn baas dacht dat het met paar weekjes wel over zou zijn,  ???
Ik moet volgende week naar een arbo arts, en met die persoon ga ik dan ook bespreken hoe het gaat op het werk. Maar op mijn collega hoef ik inderdaad niet te rekenen, en dat vind ik wel jammer, snap gewoon niet dat iemand zo kan doen!  :(

xx

Peetje

Ik snap ook nog steeds niet dat sommige mensen zo kunnen reageren, maar er zijn er helaas maar al te veel die dat wel doen, inclusief mijn gelukkig nu ex-baas.
Succes volgende week bij de arbo! :) Laat je ons nog weten hoe het is gegaan?

Judina


Ik was ook bijna kwaad op haar geworden  >:(, maar ik kan mijn energy beter niet aan haar verspillen.
ja ik laat zeker weten hoe het gegaan is.

ik hoor jullie wel weer. 

x