Hoofdmenu

Alcohol

Gestart door njil, 28 maart, 2010, 19:01:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

njil

Wie van jullie kan nog alcohol verdragen na de pfeiffer?
De pfeiffer heeft mijn lever zo aangetast dat ik na 1 glas alcohol al een dag ziek ben..
hoe is dat bij jullie?

Peetje

Ik drink zowiezo niet, vind het simpelweg niet lekker, maar ik had ook geen afwijkende leverwaarden. Voor mij dus wat dat betreft geen problemen. :)

njil

oh.. ik was juist tijdens mijn pfeiffer constant geel van door de slechtfunctionerende pfeiffer..
iemand anders die dit herkent?

MSamantha123

ik drink ook haast niet, omdat ik niet weet wat voor effect het heeft..
en als ik er zieker van wordt, hou ik het toch liever zoals het nu gaat ;)
dat gele heb ik wel vaker gehoord, maar ik heb het zelf niet. mn moeder zegt wel is,
als ik heel moe ben, dat ik dan een beetje grauwe huidskleur heb (ofzo).

xk.

Ik ken ook iemand die jaren geleden pfeiffer heeft gehad en nu geen alcohol meer kan drinken zonder heel ziek te worden.
Ikzelf kon er in het begin ook niet tegen, of nja in het begin, na 9 maanden probeerde ik een keer een glaasje alcohol te drinken en werd er toen wel ziek van.
Sinds ik pfeiffer gehad heb drink ik sowieso bijna niet meer. Maar als ik nu een avondje alcohol drink, dan gaat het wel goed.
Voordat ik pfeiffer kreeg dronk ik elk weekend met uitgaan alcohol, maar als ik nu uitga drink ik ook heel vaak niet. Omdat het dan vaak wel langer duurt voordat ik weer hersteld ben van zo'n avond. En dan vind ik m'n gezondheid toch belangrijk dan alcohol en ik vermaak me ook heel goed zonder alcohol, dus dan is de keuze niet zo moeilijk.

Ik was soms wel iets gelig, maar volgens mij was dat bij mij meer de vermoeidheid want het was vooral om m'n ogen en mond heen.
Ik had wel iets afwijkende leverwaarden in het begin.

gekje

ik drink nu ik pfeiffer heb soms op verjaardag een glaasje of 2 maar verder ook niet voel me der totaal niet lekker bij

Roosje!

Ik heb hetzelfde, alleen heb ik nog geen alcohol weer gedronken tijdens mij pfeiffer. Maar konden jullie eerst wel gewoon wel goed tegen alcoholhoudende drankjes?

groetjes :-*

njil

Ja hoor,

Ik kon erg veel drinken op een avond en de volgende dag voelde ik me dan wel misselijk maar dat was dan 's middags alweer over. Nu ben ik na 1 glas al een dag zo vermoeid dat ik alleen maar de dag op de bank door kan brengen.

Ik mis het niet kunnen drinken van alcohol het allermeest. Hierdoor ga ik niet meer naar de kroeg en zijn mijn vrienden weggevallen.
kutziekte