Hoe lang Pfeiffer heeft geduurd bij jou..

Gestart door MSamantha123, 25 maart, 2010, 09:08:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe lang had jij Pfeiffer?

1-3 maanden
1 (10%)
3-6 maanden
0 (0%)
6-9 maanden
2 (20%)
9-12 maanden
1 (10%)
meer als een jaar
6 (60%)

Totaal aantal stemmen: 10

MSamantha123

Haallo allemaal,

Ik ben even benieuwd hoe lang de Pfeiffer heeft geduurd/hoe lang het al duurt bij jullie!

x Samantha ;)

ieriep

Ik heb het nu bijna 8 maanden.
Maar zoals het nu gaat, gaat het nog wel minstens een paar maanden duren (hopelijk ben ik er snel vanaf!).

Leuk zo'n poll:)!

x Iris

funest

Een jaar en 3 maanden ondertussen! :P
kBen het zooo zat! >:(


Anne2020

Zit nu al op 2,5 jaar.. Maar of ik het nu echt nog pfeiffer kan noemen, ik weet het niet..  ???
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Wen

Hallo....allemaal.......ik weet nog niet zeker of ik Pfeiffer heb (huisart vind de symtonen wel als pfeiffer).
Ik moet maandag bloedprikken... en dan een week wachten op de uitslag

Maar het is echt niet normaal hoe moe ik ben. dat is al een paar weken zo.
ik val na het werk thuis vaak al om 7 uur 's avonds in slaap en word dan zo rond 12 uur 's nacht wakker, dan val ik weer in slaap na een uurtje ofzow en slaap ik tot 's morgens vroeg. als ik dan op mijn werk ben zo rond de middag heb ik echt problemen met mijn ogen openhouden. en zo gaat dat ongeveer elke dag....ik heb vaak geprobeerd om gewoon me erover heen te zetten...maar mijn ogen vallen gewoon dicht?!?!?! zo raar..nooit gehad eerder.

ook heb ik al een week last van lichte keelpijn, en mijn klieren in mijn hals zijn opgezet...maar eten kan ik dan wel weer gewoon.. ???

Ik hoop niet dat ik pfeiffer heb..want wat ik allemaal lees hier lijkt me niet prettig om te hebben.

groetjes..

Peetje

Wat betreft de poll, ik loop al 3 jaar met klachten, al is het bij mij dan inmiddels CVS.

@ Wen:
Pfeiffer is niet prettig, dat is absoluut waar, maar laat je niet afschrikken door sommige wat extreme verhalen hier op het forum. Veel patienten zijn na een paar maanden tot een half jaar van hun klachten en die zie je dan niet meer op het forum. Degenen die lang last hebben, blijven hier posten, maar dat geeft dus een beetje een vertekend beeld.
Laat je ons nog weten wat de uitslag was?
Overigens mag je best een eigen topic aanmaken. Dit topic is eigenlijk bedoeld om te laten weten hoe lang je Pfeiffer hebt en jouw vraag hoort daar dus eigenlijk niet bij. :)

MSamantha123

@ Wen,
laat je inderdaad niet afschrikken door alle verhalen hier, ik ken een boel mensen die het maar drie dagen of drie weken hebben gehad, maar die komen niet op zo'n forum terecht.. (volgens mij  :) )
@ Funest,
Echt zo'n *diepediepediepezucht* gevoel is dat he..  :-[
@ Iris,
Jaa leuk he, ik was even nieuwsgierig, dus ik dacht ik probeer is een poll!
Haha  :D

xx Sam