Hoofdmenu

voorstellen:)

Gestart door elineee, 23 maart, 2010, 11:04:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

elineee

hallo allemaal, ik ben een meisje van 18 jaar.
bij mij is nu al bijna 2 maanden geleden vastgesteld dat ik cytomegalovirus heb.
het begin bij mij allemaal met de gewone griep, alleen wel misselijker dan anders.
ik was ook super moe. Op een gegeven moment kreeg ik reacties van mensen dat ik gele ogen
had. Toen ben ik maar naar de dokter geweest. De dokter dacht eerst aan hepatitis. Bloed laten prikken
op ziekte van pfeiffer, en op hepatitis, leveraandoeningen.Nou na het weekend kon ik bellen voor de uitslag, maar die was er nog niet de dokter vertelde me wel dat alle onderzoeken die tot nu toe waren gedaan van het bloed, wees op hepatitis dus daar ging ik vanuit. ondertussen gewoon naar school en stage geweest. Toen was ik een keer op mijn stage(verzorgingstehuis) en belde ik de dokter voor de uitslag, het was geen hepatitis maar dus cmv(cytomegalovirus) moest nog verschillende keren bloed prikken voor controle toen kreeg ik alle waardes te horen, 1 waarde moest onder de 50 zijn maar bij was het de eerste keer bloedprikken 545 dus heel slecht. nou advies van de dokter gekregen rusten, rusten en rusten, ook had ik verschrikkelijke jeuk(nog meer mensen die dat hadden??_) na een paar keer zeuren bij de dokter heb ik uiteindelijk toch medicijnen voor gekregen omdat ik er snachts gewoon niet door sliep. Nou na een tijdje werd het allemaal beterder, de jeuk ging weg en de geelheid verdween, werd gewoon op straat nagekeken door de geelzucht. nu gaat het allemaal wel wat beter, ben nog weel heel veel moe en ga ook nog niet naar school, stage en sport. Alleen nu ben ik 3 dagen alweer heel erg verkouden en benauwd en moet heeeeeeel er hoesten, ik maak me nu best wel zorgen, heb ook chronische bronchitis dus dat zou het ook wel kunnen zijn, maar omdat die cmv latentt blijft in je lichaam maak ik me wel zorgen omdat het de eerste keer cmv ook zo begon,en de dokter verteklde me dat als je weerstand verlaagd is zoals nu dus. dat de virus weer terug kan komen// Kan ik nu weer helemaal bij het begin beginnen?? hoop dat er mensen zijn die hier wat vanaf weten???

Groetjes

funest

Hee! Welkom hier op dit forum! :D
Ik weet verder niet veel van CMV af,
omdat ik zelf pfeiffer heb,
maar er zijn hier wel mensen die ervan af weten.
Volgens mij is het trouwens zo dat je wel terug kan vallen, maar dat
de ziekte uiteindelijk toch langzaam gaat beteren.
Maar dat gaat met vallen en opstaan..
Dat je zeg maar de ene dag denkt van: wow, volgens mij
gaat het de goeie kant op, en dan de volgende dag voel je je
weer net zo rot als in het begin.
Beterschap iig! ;)


Xx