Hoofdmenu

Hallo

Gestart door Blackbird, 20 maart, 2010, 16:49:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Blackbird

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ik ben Merel, 17 jaar, en heb nu al een halfjaartje pfeiffer. Gelukkig begint het met mij nu al weer beter te gaan en ik hoop er in de zomer vanaf te zijn.
Ik ben er, zoals wel meer, achter gekomen dat ik pfeiffer had doordat ik opeens hele erge keelpijn kreeg. Eerst heb ik toen van een of andere mislukte dokter antibiotica gekregen, omdat ze dacht dat het gewoon een keelontsteking was. Maar toen dat niet hielp ben ik terug gegaan, bloedlaten prikken, en het bleek pfeiffer.

Omdat het nu weer beter met me gaat, ben ik ook weer half naar school toe gegaan. En dit jaar, vwo 5, staat voor mij een groot werkstuk op het programma. Omdat het onderwerp betrekking op jezelf moet hebben, maar voor de rest helemaal vrij is, heb ik als onderwerp pfeiffer gekozen. Voor dit werkstuk wil ik zo veel mogelijk mensen die ook pfeiffer hebben, of hebben gehad, "interviewen". Om de verschillende situaties te vergelijken en te kijken of ik overeenkomsten zie.
Omdat iedereen hier ervaring heeft met pfeiffer, leek dit mij de perfecte plek om mensen te vragen mijn vragenlijst te beantwoorden. Ik hoop dat de meeste van jullie dit willen doen, het zou mij erg helpen.

Groetje Merel

(Mijn vragenlijst zelf zet ik in een ander topic)

MSamantha123

Haai,

Nou welkom & beterschap !
Succes met je interview  :D

Peetje

Profielwerkstuk noemen ze dat tegenwoordig, toch? Er zijn hier wel meer leden die dat hebben gedaan, dus als je zin hebt om te zoeken, vindt je misschien nog wel wat andere vragenlijsten. :)

Goed om te lezen dat het beter met je gaat en ik hoop dat je snel van alle klachten af bent. :)

Blackbird

Bedankt voor de tip, ik zal een rondkijken! :)
En het is niet helemaal een profielwerkstuk. Ik zit op de Vrije School en bij mij op school maak je dan een eindwerkstuk. Het is ook groot en je bent er ook lang mee bezig, maar het is de bedoeling dat een eindwerkstuk ook erg persoonlijk is. Alleen theorie is dus niet voldoende, je moet het altijd terug kunnen koppelen aan jezelf.