Zomaar een vraagje;)

Gestart door funest, 20 maart, 2010, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

funest

Zomaar even een vraagje ;)

Herkent iemand dat je zeg maar niet goed meer kan volgen wat er gebeurd...
Bijvoorbeeld dat je naar iets kijkt, en dat je dan niet meer beseft wat je ziet, dat je soort van duizelig wordt?
Of als je snel naar links of rechts kijkt, dat je dan pas later goed scherp kan stellen?
Als of je zeg maar niet meer de baas bent over jezelf ofzo.. Alsof je in een soort film staat. Best lastig om uit te leggen ::)

Zijn er mensen die dit herkennen??

Xx

MSamantha123

Ik heb wel soms dat ik ergens naar kijk, en dan moet ik ineens zelf mn ogen scherpstellen zegmaar.
En duizelig alleen als ik opsta :P

x

Peetje

Zo'n gevoel alsof je er niet helemaal bij bent, of van een afstandje naar jezelf kijkt. Beetje zweverig ook. Ik noem het meestal Pfeiffer-duf. :P

funest

Jaa, dat is het ;) pfeiffer-duf..

Maar het is wel heeel irritant! :o Het wordt bij mij eigelijk alleen maar erger, terwijl ik helemaal niet meer zo moe ben enzo.
Hoelang hebben jullie het al?

Peetje

Ik heb het nog steeds als ik te veel doe, eigenlijk min of meer vanaf het begin en dat is nu bijna 3 jaar geleden. Maar goed, ik ben een uitzondering, de meeste pfeiffer patienten zijn (veel) sneller van hun klachten af.

gekje

ik heb dat altijd als ik weer bij me moeder ga slapen dan heb ik dat s,avonds

gekje

hhaa dat heb ik heel vaak laast moet isk iets bestellen ik zag zo veel maar wist niet wat der allemaal stond xd