Heb ik pfeiffer ?

Gestart door roboknight25, 08 maart, 2010, 10:02:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

roboknight25

Geachte medemensen.

Mijn naam is Clint, ik ben 19 jaar, ben een student en leid een niet al te actief leven (sport niet,werk niet veel, doe ict etc)

Ik denk dat ik pfeiffer heb. Mijn kameraad heeft een tijdje geleden ook pfeiffer gehad en we dronken weleens uit dezelfde colafles met de mond etc zoals wel meer studenten en zo doen. Omdat pfeiffer besmettelijk is via de speeksel(kissing disease) denk ik dat ik nu ook pfeiffer heb.

Ik slaap de laatste tijd op tijden dat een normaal mens niet slaapt. bijvoorbeeld als ik thuiskom van school slaap ik vaak 5 uur lang achter elkaar, in het weekend doe je meestal ontspannende dingen inplaats van slapen. afgelopen weekend heb ik vooral geslapen en zo gaat het nu al een paar maanden lang.

Na de zomervakantie is het begonnen. Ik voel me heel erg moe en het wordt week na week en maand na maand erger.

Ik voel me eigenlijk altijd moe op dit moment.

Ik heb al bloed laten prikken afgelopen vrijdag, nu is het nog afwachten op de uitslag.

Wat denken jullie ?

Is dit verhaal bij sommige van jullie bekend. Hebben jullie dezelfde moeheid dat jullie inplaats van snachts gewoon overdag slapen en zelfs als je veel slaapt dan ben je nog moe ?

MVG
Clint,

Peetje

Ik slaap behalve 's nachts ook nog steeds overdag en het niet uitgerust wakker worden, zoals ze dat noemen, is ook erg herkenbaar.
Heb je nog meer klachten?

Goed dat je bloed hebt laten prikken. De uitslag duurt meestal ongeveer een week, al kan het ook sneller als je ziekenhuis de tests zelf kan doen. Laat je ons nog weten wat de uitslag is? :)