erge pijn hebben jullie dit ook?

Gestart door Joyce28, 23 februari, 2010, 23:01:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joyce28

Hoe ervaren jullie dit ziekte beeld en hebben jullie ook zo'n pijn in heel je lijf?
IK kan er s'nachts niet van slapen heb het warm koud warm koud en heb enorme steken tussen mijn schouderbladen en dit straald uit naar mijn nek en naar mijn zij. En dit duurt nu al een week of drie. Ik weet gewoon niet hoe ik moet liggen.
Slik nu pijn stillers(ibuprfen 400mg) er tegen maar zelfs die helpen bepaalde momenten niet
Zouden dit toch echt de symptonen kunnen zijn van cmv? ???
Toen ik pfeifer had heb ik toch echt niet zulke pijn ervaren, en ook die blaasjes onder mijn tong komen en gaan en als ze weg zijn
blijft er een soort opgezette klier onder mn tong over.
Hoe gaan jullie hier mee om en hebben jullie misschien tips om weer wat aan te sterken.
Ben het zo zat wil me weer fit voelen, maar ben niet voorruit te branden :-\
groetjes joyce

Peetje

Warm en kou en bijvoorbeeld nachtzweten herken ik. Verder ken ik bij Pfeiffer eigenlijk alleen spierpijn.
Wat zegt je huisarts van die pijn?

Om aan te sterken kan ik je alleen maar vitamines en echineaforce aanraden. En natuurlijk gezond eten, om je weestand zo snel mogelijk weer op peil te krijgen. En natuurlijk voldoende rusten, maar dat wist je vast al. ;)

Joyce28

Dankje voor je reactie peetje,

Mijn huisarts zegt dat het minder weerstand is maar ik eetb heel gezod en slik extra vitaminen (supradyn).
Verder rust ik erg veel slaap 13 uur op een nacht als ik niet wakker lig en anders slaap ik over dag wel.
Wil volgende week wel weer graag gaan werken word gek van dat thuis zitten.
Maar vrijdag krijg ik eerst bloed uitslag dus ben benieuwd wat  hieruit gaat komen.
Voel me alsof ik in elkaar ben geslagen en een flinke longontsteking heb ofzo steeds die steken tussen mn schouders.
>:(

bedankt voor je reactie nogmaals.

gr joyce