vochtblaasjes onder de tong een symtoom?

Gestart door Joyce28, 23 februari, 2010, 10:23:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joyce28


Hall Allemaal,

Ik heb mijn bericht ook bij algemeen geplaatst maar nu toch ook hier omdat ik er echt mee zit.
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier en wil graag iets met jullie delen mischien heeft iemand het zelfde en stelt het me wat gerust.
Al een aantal weken voel ik me niet lekker moe lusteloos ecc.
Nu heb ik in het verleden Pfeifer gehad dus dacht dat het daar mischien mee te maken kon hebben en heb ook een hele stress volle en emotionele tijd achter de rug.
Vorig weekend storten ik echter in en had koorts 38,8  was misselijk overgeven duizelig en vooral moe en hangerig, en erge pijn tussen mijn schouderbladen en op de schouders zelf ook had ik erg opgezette klieren zowel in de hals als in de liezen en onder de oksels en ook pijn met slikken en dichte pijnlijke keel.
Ben vorige week maandag  naar de huisarts geweest mijn vriend was het nu echt zat en maakten zich zorgen de huis arts  heeft mijn klieren gevoeld en vertelden dat ze erg aan het opspelen waren  en dat ik keel ontsteking had dus wilden graag dat ik deze week bloed zou afnemen
om te checken op  op witte bloedcellen, toxoplasma (een of ander parasiet ofzo zogenaamde kattekrabziekte) en  cytomegalo virus, ik heb dit gisteren laten prikken omdat het het beste zichtbaar is bij klachten die al ruim 3 weken duren.
Ik ben nu al ruim een week thuis koorts is weg maar ben nog wel erg moe en nog steeds pijn in mijn schouders en ertussen en heb ook sinds vorige week ineens steeds vocht blaasdjes onder mijn tong is er iemand die dit ook heeft en deze klachten herkennen  graag hoor dan van jullie maak me toch een beetje ongerust.
Vrijdag krijg ik gelukkig ook uitslag van bloedonderzoek dus ben benieuwd of hier iets uit gaat komen.


reacties zijn van harte welkom

Groetjes Joyce

Bob_tails

Joyce,ben je inmiddels al iets wijzer geworden?