Hoofdmenu

Aangenaam

Gestart door Pvijver, 18 februari, 2010, 19:39:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pvijver

Dag allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen.
Mijn naam is Carlijn, ben 24 jaar oud, en lijd sinds december aan(/onder) Pfeiffer.
Ik ben zo'n type die bij een medicijn de bijsluiter leest en vervolgens alle bijwerkingen die vermeld staan ook daadwerkelijk krijgt, dus ik ga voorzichtig met dit forum om.
Ik las helaas al wel een aantal dramatische verhalen, en begin me nu al zorgen te maken over de duur van dit 'feest'.
Echter heb ik een bijzonder symptoom die ik tussen te topics nog niet heb zien staan, en dus straks ook even zal aankaarten, namelijk:
eetLUST! Want o wat heb ik altijd een honger, en o wat word ik dik.
De overige symptomen zijn bekende. Niet uit bed kunnen komen, gapend de dag doorkomen en lusteloosheid, maar allemaal niet zo erg als die enge verhalen van net. Wel verdraaide onhandig allemaal gezien ik voltijd lesgeef op een middelbare school aan een niet al te makkelijke en dus energievretende doelgroep.

Nou goed, jullie zullen nog wel wat van mij lezen. Ik wens iedereen in ieder geval heel veel sterkte met het herstel.

Straks weer lente, dus een stuk minder pati?nten!

Anne2020

Je moet je niet meteen laten afschrikken hoor door al de verhalen hier. Het zijn meestal de mensen die het langer hebben, die hier op het forum blijven hangen. Ik hoop voor jou dat je er snel vanaf bent, en snel herstelt! Iniedergeval echt goed naar je lichaam luisteren! Geef je op dit moment ook nog les met pfeiffer?

Beterschap iniedergeval!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Peetje

Allereerst natuurlijk welkom op het forum. :)

Laat je inderdaad niet afschrikken door de dramatische verhalen. Degenen die binnen 2 maanden genezen, zie je hier al snel niet meer.

Eetlust als symptoom herken ik inderdaad ook niet. Ik heb wel de neiging om te gaan eten om aan energie te komen. Wat vervolgens niet echt werkt, maar wel een minder prettig effect op de getalletjes op de weegschaal heeft. :P

Heel veel beterschap!