pfeiffer en krentenbaard

Gestart door funest, 03 februari, 2010, 12:31:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

funest

hoi allemaal!

even een vraagje: 4 weken geleden kreeg ik impetigo (krentenbaard). Dus ik naar de huisarts gegaan, en antibiotica gehad. Toen was het een weekje over, maar toen begon het weer opnieuw. Dus ik nog een kuur gehad, en daarna nog 1. Toen leek het weer even over te zijn, maar binnen een week was het weer helemaal terug. Dus nu ben ik met mn 4de antibiotica kuur bezig binnen een ruime maand. :-X En heb ik een verwijzing naar een dermatoloog. Nu de vraag: Kan pfeiffer je weerstand zover aantasten dat het zo moeilijk herstelt of moet ik het in een andere richting zoeken?? O ja, mn bloed is goed, dus geen een of andere bloedziekte volgens de dokter.

liefs

Peetje

Pfeiffer slaat toe als je weerstand laag is, dus zou het kunnen dat je daardoor ook andere kwaaltjes krijgt.
Zo veel antibiotica achter elkaar lijkt mij ook niet goed, daar wordt je weerstand ook niet echt beter van. Dus wat dat betreft kan een bezoekje aan een dermatoloog geen kwaad. Ben benieuwd wat die ervan gaat zeggen.

gerard666

Ik heb dit vroeger ook gehad en kuur na kuur aan antibiotica gehad en niets zorgde ervoor dat het weg ging.
Tot een bevriende hmeopaatische dokter mij callendula of anrnica zalf gaf om te proberen.volgende dag was het al een echte droge korst die er een paar dagen later vanaf viel en daarna geen last meer gehad.
Het is al een tijd geleden vandaar dat ik niet meer weet welke het precies is maar de drogisterij kan je waarschijnlijk prima helpen als je hun hier naar vraagt.Het kost een paar euro en homeopatisch en voor mij en een aantal kennisen van mij werte het prima dus in ieder geval de moeite van proberen waard.