Hoofdmenu

cmv-lage weerstand

Gestart door ines, 21 januari, 2010, 15:07:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ines

hallo
ik ben sinds september thuis met cmv. nu heb ik het gevoel dat het heel traag vooruitgaat: een tijdje ging het iets beter, maar nu gaat het bijna even slecht als in het begin, en kan ik bijna niets doen. ik heb last van keelpijn, hoofdpijn, spierpijn. Ik vind het echt frustrerend dat je niets kan doen om het genezen te versnellen.
voor ik dit virus had, was ik ook al gevoelig aan vermoeidheid: zo had ik 15jaar geleden klierkoorts, en was ik sindsdien ook makkelijker ziek: keelontstekingen, oververmoeid, veel verkoudheden. Maar ik ben ook allergisch (hooikoorts, huisstofmijt, ...), dus ik dacht dat het daar ook mee te maken had.
is er iets wat je kan doen als je een 'lage weerstand' hebt? Kan je je bv door een immunoloog of zo laten onderzoeken?
en dan nog een vraag: hebben jullie ervaring met alternatieve geneeskunde als behandeling van cmv?
alvast bedankt
een wanhopige ines

Lili

Hoi,

Sinds gisteren kijk terug op dit forum.
Even kort schetsen zomer 2008 CMV, na weken gerust te hebben ging het weer beter.
Juni 2009: ik was weer zo vreselijk moe (dacht dat start to run me goed ging doen voor conditie), al mijn reserves op en... dokter geloofde het eerst niet : opnieuw CMV.
Alweer weken nodig gehad om op krachten te komen. Heb kine gevolgd, wat mij heel goed geholpen heeft.
Samen met yzer en N2CMV van labolife. dHoe ver kan ik gaan, wat is mijn grens?
Maar...drukke werkweken achter de rug en hier hang ik nu weer aan mijn pc.Op dit forum...
Ik laat straks mijn bloed prikken.
Wie het niet heeft, kan het moeilijk begrijpen.
In ieder geval: de dokter zei me (verschillende artsen)
Het beste medicijn is luisteren naar je lichaam. CMV zit altijd in je bloed en bij vatbaardere periodes heb je er weer last van...

Pfeiffer en CMV behoren tot dezelfd familie, dus ja ook dat kan je meerdere keren krijgen.
Ikzelf ben 31 en heb twee kindjes en sta in het onderwijs.

bennitamatzi

Hallo,

Mijn naam is Bennita. Ik heb op dit moment weer last van CMV. Ik heb de volgende klachten: vermoeidheid, buikpijn, rugpijn, misselijk. Als ik niets doe en dus op mijn zitbank zit, gaat het redelijk. Maar o wee als ik weer wat werkjes doe, dan krijg ik weer bovengenoemde klachten. Wie herkent dit en wat moet ik hier aan doen.
Graag zou ik reakties willen ontvangen.
Groeten,

bennitamatzi@hotmail.com

Bob_tails

Zoek een goede, deskundige en betrouwbare orthomoleculaire of complementaire arts, die bekijken het van een geheel andere kant.
Een kant die de reguliere "nalaat"...