nooit meer de oude!!

Gestart door twokids, 17 juni, 2010, 20:46:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

twokids

Hallo Lotgenoten,

ik heb al 12 jaar(niet meer positief) CMV het is in 1998 vastgesteld na 7 maanden kwamen de artsen er eindelijk achter wat ik had,ik was onwijs ziek hoofdpijn,duizelig,moe,spierpijnen,gezwollen lympklieren(dikke bult in mijn hals),pijnlijke ogen enz.
ik heb echt van alles geprobeerd om weer de oude te worden van homeopaat,iriscopist,dieeten enz maar niks hielp,het heeft zeker 2 jaar geduurd eer ik weer een beetje de oude werd maar ik bleef moe na veel op internet te kijken denk ik dat je vaak na het CMV weer last krijgt van CVS want al die symptomen heb ik,ik moet echt rustig aan doen en als mijn weerstand weer minder is dan laait het weer op en dan voel ik mij weken weer rot net als nu weer veel last van mijn klieren in mijn hals en nek pijn hoofdpijn echt heel vervelend,maar...je leert er een beetje mee leven ik heb nu 2 kids en dat is best zwaar vooral als je weer in je mindere tijd zit wel fijn te lezen dat er toch veel meer mensen last van hebben dan ik dacht(niet fijn voor jullie natuurlijk)!!!
Het blijft echt een heel vervelend virus het is 10x erger dan pfeiffer wat ik ook heb gehad.
Groetjes twokids

twokids

Citaat van: twokids op 17 juni, 2010, 20:46:47
Hallo Lotgenoten,

Ik heb al 12 jaar(niet meer positief ,maar wel latent aanwezig) CMV het is in 1998 vastgesteld na 7 maanden kwamen de artsen er eindelijk achter dat ik CMV heb, volgens de internist zou het na 7 maanden weer over zijn!!!!
Ik was onwijs ziek hoofdpijn,duizelig,moe,spierpijnen,gezwollen lympklieren overal(dikke bult in mijn hals),pijnlijke ogen,lever, longen enz.
ik heb echt van alles geprobeerd om weer de oude te worden van homeopaat,iriscopist,dieeten enz maar niks hielp,het heeft zeker 2 jaar geduurd eer ik weer een beetje de oude werd maar ik bleef moe na veel op internet te kijken denk ik dat je vaak na het CMV weer last krijgt van CVS want al die symptomen heb ik het kan ook zijn dat het CMV weer op laait,ik moet echt rustig aan doen en als mijn weerstand weer minder is dan laait het weer op en dan voel ik mij weken of maanden weer rot net als nu weer veel last van mijn klieren in mijn hals en nek pijn, hoofdpijn echt heel vervelend,je moet echt heel veel rekening houden met je lichaam.. ik heb nu 2 kids en dat is best zwaar vooral als je weer in je mindere tijd zit wel fijn te lezen dat er toch veel meer mensen last van hebben dan ik dacht(niet fijn voor jullie natuurlijk)!!!
Het blijft echt een heel vervelend virus het is 10x erger dan pfeiffer wat ik ook heb gehad.
Groetjes twokids

Peetje

Met die laatste zin ben ik niet zo blij, eigenlijk. Dat Pfeiffer bij jou niet zo erg was, zegt niks. Dat verloopt namelijk, net als CMV, voor iedereen anders. Er zijn hier op het forum minstens 3 leden die aan Pfeiffer, CVS over hebben gehouden, waaronder ikzelf.
Pfeiffer en CMV zijn broertjes van elkaar en behoorlijk vergelijkbaar. Dat jij (veel) meer last hebt gehad van CMV, betekent niet, dat iedereen van dat virus meer last heeft.
En hoewel het mogelijk is dat je aan Pfeiffer of CMV, CVS overhoudt, is dat gelukkig echt niet altijd zo. Het overgrote deel van de patienten is na een paar maanden tot een jaar weer de oude. Het is echt een heel klein percentage wat langdurig klachten houdt, maar dat zijn wel degenen die op dit forum blijven hangen, waardoor het meestal erger lijkt dan het over het algemeen genomen is.
Al blijft het behoorlijk vervelend als je precies bij die kleine groep hoort die langdurig klachten blijft houden. En dan druk ik me nog netjes uit. :P

Bob_tails

Peetje,dat vind ik ongelooflijk sneu voor je dat je er CVS aan overgehouden
hebt. Want ook met die diagnose kom je niet verder mee.
Of je het wil geloven of niet, er is nog heel wat mis in de gezondheidszorg en
dan met name op het gebied van vitaminen,mineralen en aminozuren.
Kan zijn dat ik nog iets vergeet maar ben helemaal niet prut. Laat maar... :'(

Dankzij onze complementaire arts te weten,dat ik een vitamine A tekort heb,
Chroom is te laag (nooit geweten dat een mens dat ook had ;))
Magnesium is te laag, zink is te laag, vitamine C en vitamine D.

Een veertien dagen geleden een hoge dosering vit.D per injectie gekregen.
(700 000IE) en over twee weken er nog ??n.
Vroeger jaren werd vit.D injectievorm gegeven maar is uit de reguliere therapie
verwijderd en door tabletten vervangen die niet helpen.

Vitamine C mag verhoogd worden naar 3 X 2 capsules ? 1000 mg. om de
weerstand te verhogen.
De hoeveelheid die de mens nodig heeft om gezond te blijven wordt steeds minimaler.
Goede voeding zoals het voedingscentrum zo mooi voorspiegelt, bestaat allang niet meer.
Het is maar net wat je wil geloven.

Sterkte voor een ieder die het nodig heeft?

m.vr.gr.

twokids

Hallo Peetje,

Misschien komt de laatste zin een beetje raar over maar ik heb hem niet zelf verzonnen aangezien ik zelf in een ziekenhuis werk ben ik toen er CMV bij mij is vastgeteld,bij het lab(in een boek) gaan zoeken wat het inhield en daar stond deze zin in ik bedoel er dus niet mee dat pfeiffer helemaal niet erg is!!!(ik ben zelf ook heel erg ziek geweest van pfeiffer)en daarna ook nooit meer goed hersteld

Ja en de meeste lotgenoten die er last van blijven houden vind je op internet want half NL heeft CMV gehad en er niks van gemerkt,ik bedoelde met mijn verhaal alleen maar te vertellen dat IK nooit meer de oude ben geworden en zo ken ik nog een paar mensen die er blijvend schade aan over hebben gehouden.
maar ik zeg niet dat iedereen er CVS aan overhoudt.

debora

Citaat van: Peetje op 04 augustus, 2010, 20:42:50
Met die laatste zin ben ik niet zo blij, eigenlijk. Dat Pfeiffer bij jou niet zo erg was, zegt niks. Dat verloopt namelijk, net als CMV, voor iedereen anders. Er zijn hier op het forum minstens 3 leden die aan Pfeiffer, CVS over hebben gehouden, waaronder ikzelf.
Pfeiffer en CMV zijn broertjes van elkaar en behoorlijk vergelijkbaar. Dat jij (veel) meer last hebt gehad van CMV, betekent niet, dat iedereen van dat virus meer last heeft.
En hoewel het mogelijk is dat je aan Pfeiffer of CMV, CVS overhoudt, is dat gelukkig echt niet altijd zo. Het overgrote deel van de patienten is na een paar maanden tot een jaar weer de oude. Het is echt een heel klein percentage wat langdurig klachten houdt, maar dat zijn wel degenen die op dit forum blijven hangen, waardoor het meestal erger lijkt dan het over het algemeen genomen is.
Al blijft het behoorlijk vervelend als je precies bij die kleine groep hoort die langdurig klachten blijft houden. En dan druk ik me nog netjes uit. :P

I rest my case, mijn pfeiffer was in 2003 ( heftige keelontsteking ) cmv dit jaar , heb nu de diagnose cvs, als je het dus niet leuk vindt dat andere vergelijkingen maken , doe dat dan zelf ook niet, want zoals jij al zei het is voor iedereen anders, de info die ik hier plaatste was van dit jaar omdat ik niet gelijk met mijn hele levensloop hier op de pc wil, pas alleen wanneer ik dat zelf nodig acht, dus jullie oordeelde zonder dat jullie alle feiten kennen
cmv wat moet ik er nou mee