Ik ben het zat!!!!!!! (REAGEER ASJEBLIEFT!!)

Gestart door Lowl, 18 januari, 2010, 17:10:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lowl

Ik ben de enige die op mezelf reageert xD

Lowl

Naja niemand reageert op mijn berichten :P Hopelijk deze keer wel ;x
Ik werdt vandaag uit de klas gehaalt omdat de leerplicht ambetnaar me wou spreken.
Dat ik minder tijd moet investeren in uittezoeken wat ik heb enz
Naja heel veel gezeik uiteindelijk moest ik huilen ;x het werdt me gwn allemaal te veel
De leerplicht ambetnaar had toen vertelt dat zij vroeger heel erg veel last had vaan haar allergieen en dat ze 1x per week naar het ziekenhuis moest om een prik te halen er tegen enz.
En dat ze na 2 weken er genoeg van had en er geleert heeft er mee te leven zij vindt dat ik er ook mee moet leren leven..
Naja ik weet niet wat ik hier van vindt..
Het is of dat of ik moet naar een zieke school :S

Peetje

Leren leven met een allergie is toch wel wat anders dan leren leven met constante hardnekkige vemoeidheid en andere langdurige, pijnlijke klachten. Bovendien wist zij wat ze mankeerde, dat maakt het een stuk makkelijker om 'ermee te leren leven'. Na 2 prikken niet meer naar het ziekenhuis willen, klinkt trouwens meer als opgeven. En die moet advies geven over doorzetten?

Wat houdt die school voor zieken in? Krijg je daar wel een aangepast lesprogramma?

Lowl

Nee, ik ga gwn elke dag naar school en als ik me niet lekker voel mag ik gaan ligen op een bank die ze daarh hebben.
En er loopt daar elke dag een verpleegkundige rond.

funest

Tjee...Wat raar om een allergie te vergelijken met ernstige vermoeidheid.
Ik ben zelf ook allergisch voor honden, katten, graspollen, antibiotica, huisstofmijt, en jodium, maar dat is echt niet te vergelijken.
Met allergie valt wel te leven, met vermoeidheid niet.. ::)
Soms kunnen mensen zo stom reageren :(

Na ja, sterkte meiss!

Lowl

Vandaag thuis gebleven ik ben echt ontzettend moe!
Ik vraag me wel eens af wat ik nu moet doen ;x ( dit forum helpt er wel mee)
Het gaat niet echt beter nu hebben we een afspraak bij de AMC gemaakt naja hopelijk krijg ik daar op zijn minst een CTI- scan.
En aan de andere kant wil ik wel er mee leren omgaan maar hoe kan ik er mee omgaan als ik niet weet wat het is?..
En ik wil toch zeker weten dat er niks aan de hand is enz want ik voel me echt niet meer lekker en iedereen in mijn omgeving snapt dit niet mijn moeder zei vandaag: Ja, hallo je gaat niet thuis blijven voor een 'beetje' pijn en moeheid.
Sjees net als of zij in mijn lichaam zit dat ik nou niet als een gestoorde zo als haar de hele dag ga kreunen dat ik pijn heb :S (als ik het heb dan)
Het ergste van alles is dat dat ik pas op de 17e een afspraak heb ;x
En dan moet je weer wachten op uitslagen (als ze testjes gaan doen dan)
Teveel gedoe want ik wordt er niet beter op en de school wilt niet dat ik afspraken ga maken enz ' te veel invensteren in ziekenhuizen'
Naja zeg ze kunnen me gwn een medisch adficatie geven voor een maand ofzo dan kan ik rusten en naar afspraken toe gaan maar ja die krijg ik niet omdat de school arts een bloedhekel aan me heeft ze zei in het begin; het is alleen maar pfeiffer hoor drm geef ik het niet.
Ik: Nou een ander meisje kreeg het wel had ik gehoord en die had ook alleen maar pfeiffer.
Zij; Dat is iets heel anders.
Dit vindt ik dus niet kunnen :S
Ze laat mijn medisch zorg gwn weg vallen omdat ze me haat? weet trouwens niet wrm..
Ze wou het niet eens geven toen ik er nog bloedarmoede bij kreeg enz.
Mensen luisteren gwn niet naar me ;l

MSamantha123

Das zo vervelend he, mensen moeten is even voelen wat jij voelt!
Dan mag je vast wel thuis blijven, en naar het ziekenhuis en alles!
Echt gemeen trouwens van die schoolarts, het is alleen maar pfeiffer.. Ze heeft het
vast nog nooit zelf gehad, en zoja, dan is ze niet zo slim..
Nou heel veel succes met alles!

Lowl

Ik begin het wachten langzaam zat te worden.
Ik vraag me af wat ik heb? (of heb ik niks)?
Ik moet nog onderzoekt worden enz op 14 april (i think) naar de dokter.
Hopelijk gaan ze me goed onderzoeken en wordt er iets ontdekt en wordt het verholpen!
Ben best bang dat dit effect zal blijven hebben op me. Want heel veel mensen op dit forum hebben al 2,5 jaar moeheid en klachten! Het is maar 'hopen' dat je een goede dokter voor je neus hebt ;x (daar lijkt het op) Je moet gwn goed geholpen worden vindt ik.
Het ERGSTE is dat ze willen dat je zelf suggestie's gaat doen, hallo wie is de dokter? ik of hun ?
Mijn kinder arts zocht voor mijn neus iets op het internet lekker hoor.. dat kan ik ook.
heeft iemand van jullie tips? of denken jullie wat ik heb ( dit is best onmogelijk ik heb de 'basis' klachten zoals jullie weten)

Peetje

Dat is het probleem, de vage klachten die bij Pfeiffer horen, kunnen ook op heel veel andere dingen wijzen. Zet voor jezelf al je klachten op papier, want als je ze ineens op moet noemen, vergeet je vaak de helft. Waarschijnlijk zul je wel (weer?) uitgebreid bloed moeten prikken, dat is meestal toch het eerste wat ze doen.
Dat ze aan je vragen wat je zelf denkt, is op zich niet zo raar. Misschien denk je zelf wel dat je iets heel ergs hebt en ga je je daardoor alleen maar zieker voelen. Dan kunnen ze dat onderzoeken, of je meteen geruststellen.

En laat je niet afschrikken door de leden hier met langdurige klachten. Er zijn er namelijk veel meer die snel van de klachten af zijn, maar die zie je na een paar weken of maanden niet meer, dus dat valt niet op.

Lowl

Naja ik weet het niet hoor ;l
Ben echt moe vandaag over een kwartiertje naar de mond hygienst.
Ik ben al moe genoeg :S

Lowl

Vandaag thuis gebleven ging de hele week naar school ( dus ja je raadt het al mijn ogen vallen haast dicht achter de pc)
Ben ook naar de huis arts gegaan omdat mijn ontlasting heel erg hard werdt en voor een verwijzing naar de ziekenhuis ( voor mijn afspraak) nou pilletjes tegen de misselijkheid gehad en ze vroeg of ik niet depressief ben. Ik zei dat ik denk dat het niet zo is, maar zelf weet ik wel dat ik soms in een hele zware dip zit maar dat komt omdat er niks aan mijn klachten wordt gedaan en de school blijft maar zeuren.
Ik moet nu heel vaak op school zijn want ik moet een 3e rapport krijgen zodat ik over kan gaan en als dat niet lukt zak ik terug :S.
Maar hoe dan ook de huis arts was verbaast dat de kinder arts bijna niks uitvreet maar ze wou er ook niet tegen in gaan. Nou het blijkt ook nog eens dat ik cmv heb/had ik lette niet echt goed op :$ pfeiffer was al weg uit het laaste bloed onderzoek maar toen had ik wel cmv d'r in ofzo??? of het was dat, cmv ook al weg is.
Naja veel onduidelijkheid ben best wel boos dat mij dat niet vertelt wilt ;l wrm dingen verzwijgen?.
Er wordt nu wel veel stress op me uitgewerkt de school arts vindt dat ik hele dagen moet draaien enz (wat ik op dit moment doe maar dan krijg ik weer een break down en presenteer ik niet goed op school omdat ik geen tijd heb om te leren voor so's en pw's en in de klas moet ik stikiem snel mijn hw maken :$)
Ik had n??it verwacht dat ik zoveel last zou hebben van iets ;s
Ik mis het wel om de beste in de klas te zijn.. en complimenten er over te krijgen :$.
Was ik maar weer beter.Maar als ik in de ziekenhuis ben wil ik niet dichtvallen ;x ik moet gwn zegen wat ?k er van vindt? toch? en als ik graag wil dat ze een ct-scan ofzo willen maken moet ik het gewoon vragen ik ben het nu wel zat. Heeft iemand van jullie tips? vragen die ik aan de arts kan stellen op 17 april? ik heb trouwens op 14 april een afspraak met de school ;x ( hopen dat ik niet ga huilen) want het wordt een 'harde' gesprek zegen ze ugh ook al mijn leraren rond te tafel heel veel gezeik dus ;x
Tips?!

Anne2020

Tsja, tips.. ik weet precies hoe je je voelt, en wat je bedoelt, maar echt tips heb ik niet echt.. Dat gesprek met school word wel belangrijk denk ik. Je moet echt aangeven dat je die hele dagen niet redt, en echt voor jezelf opkomen! Dat is echt moeilijk, maar zo trek je het ook niet. Zeg echt wat je vindt, en laat je niet zomaar allerlei dingen aanpraten!

Over die depressie: Ook ik zie het af en toe niet meer zitten met al dat gezijk, en dat is logisch! Dit is echt niet leuk, en als niemand meewerkt, dan ga je je echt nog kutter voelen. Je voelt je in de steek gelaten, en niet begrepen. Maar dan ben je niet meteen depressief. Iedereen ziet het wel eens een tijdje even niet meer zitten. Als ze je willen testen op depressiviteit, dan zul je vanzelf wel de uitslag te horen krijgen. Als je niet depressief bent weet je dat ook weer, en gaan ze wel verder zoeken naar lichamelijke klachten!

Hoe gaat het nu met je ouders?
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Lowl

Mijn moeder ach, die zeurt en klaagt elke dag en mijn vader geeft haar altijd gelijk :S.
O en mijn moeder denkt dat ik misschien gestoord ben dat ik het me 'inbeeld' dat ik moe ben ;x

Anne2020

mm oke. Zo reageerde mijn ouders ook altijd, erg leuk.. >:( Daar word je echt gek van!
Ik kon/kan me er ook zo boos over maken, maar het heeft geen zin, dus ik verspil m'n energie er maar niet aan.
De hele tijd dat het wel meevalt, ze zouden het zelf eens moeten hebben! Af en toe gun ik het mijn ouders echt, hoe lullig dat ook klinkt!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Lowl

Jah ik ook :$ en ik hou het niet bepaald voor me zelf ;a
Naja de school arts doet ontzettend lullig tegen me hoe dan OOK ze wilt gelijk hebben :S dat er 'niks met mij aan de hand is ik overdrijf gwn' of deze ' ze heeft probelemen' nog mooier 'ze is gestoord' nog beter? ' ze moet naar een zieke school'  what's next?

MSamantha123

ze is gestoord:O
zegt ze dat over je ?
dats echt een raar mens hallelujah..
jaa annee, ik heb dat ook wel is hoor mensen moeten het is zelf voelen!
tssss
haha :-)

Peetje

Waar wil je eigenlijk dat er een CT-scan van gemaakt wordt? Want dat doen ze meestal alleen maar als ze duidelijkheid willen hebben over iets waar ze op een andere manier al aanwijzingen voor hebben. Bijvoorbeeld eerst een rontgenfoto en als ze daar iets op denken te zien, maar ze zien het niet goed, dan nog een scan. :)

Maar op zich kan het geen kwaad om aan te dringen en anders mogen ze uitleggen waarom het niet nodig is. ;)

Lowl

Uhm bij mijn bovenbuik heel misschien mijn onderbuik ook?..
Ik wil liever een scan omdat je dan meer ziet :P
Ik heb eigelijk h??l mijn leven al last van misselijkheid en buikpijn alleen komt het zeg maar 4jr niet en dan komt het weer  ???
Dus tja.. ze zeiden dat er oude ontlasting aan mijn darmen geplakt waren dus kreeg ik laxeermiddel voorgeschreven en ze horen eigelijk al weg te zijn.

Lowl

Vandaag weer hevig buikpijn. Had gisteren bij mijn ontlasting een beetje bloed naja dit vindt ik wel raar :P
Veder voor de 1x weer mee gegymt en ??n woordt kan dat beschrijven en dat is dit: DUIZELIG. O god ik was de rest van de dag heerlijk duizelig :S (sarcasme) Ik at bijna van mijn potlood inplaats van mijn brood.
Naja voor de rest ging het wel ok? wel heel erg moe.
Xxxxx Lowl

Lowl

WEER eens duizelig.Maar bij mijn navel is er een soort uhm bolletje? als ik aan mijn navel voel is er iets ronds en best glibberig?. Ik heb geen 'bloed' meer bij mijn ontlasting. Maar mijn ontlasting patroon is best onregelmatig gisteren: KEIHARD vandaag: Diaree ;x.
Morgen na de huis arts. What to say?...
Ik maak me overigens zorgen over school ik krijg geen 2e rapport wegens te veel afwezigheid.. sjees..
Ik ben toch een beetje bang om geschorst te worden :$
Want ik merk duidelijk dat de school arts mijn docenten tegen mij proberen te zetten. Want vandaag had ik so nl ingehaald nou ingehaald.. In de begin van de les had ik mijn woordenschatboekje opengeslagen om er in te kijken toen zei mijn docent nl dat ik het dicht moest doen en mijn leerboek en schrift er bij moest pakken dat we later wel ff de so gaan maken. Dus ik schuifde mijn woordenschat boek in de hoek en werkte aan de leerboek. Toen mocht ik de so maken ik kreeg mijn schrift en een blaadje toen had ik het bijna af en werdt het uit mijn handen gegrist ;x
Dat mens zei dat ik het donderdag maar overnieuw mag maken omdat ik spiek.
Toen zei ik: Nee hoor? kijk maar in mijn etui enz.
Docent: Nee je woordenschat boek staat nog op je tafel
Ik; ja in de hoek? en als ik het open zou slaan zou u het horen het is muis stil ;x
Docent: Het mag gewoon niet!
Ik: Maar u zei er niks van u keek er gwn na..
Docent: Tja dat moest je weten
Ik:Sorry dat wist ik niet
Docent: Tja als jij het 'zo' goed hebt geleerd kan je het net zo goed donderdag overnieuw maken met andere vragen en ik houd je boek nu in. -bel gaat-
Like omg :S
Ik was DUIZELIG toen ik het leerde ik moest de hele tijd het herhalen lettergreep voor lettergreep en ik was b?jna klaar. it's sucks..
Nog tips voor morgen bij de huis arts?

Peetje

Zelfde tip als altijd, alles opschrijven en je lijstje proberen af te werken voordat je tijd om is. :)

Lowl

Ze weet nu zowat alles :P dus er valt weinig op te schrijven..

Lowl

Maar ik maak me vreselijk zorgen over dat 'balletje' misschien is het wel een poliep (want het is bij mijn navel) en dat kan ook een goede zijn maar een kwaardaardige is ehh niet zo goed lijkt me. Brr.. krijg er al koude rillingen van. Maar ik denk dat het gwn niks is! 99.99% kans dat het niks is lijkt me. Ik maak me vreselijk veel zorgen maar ik maak me ook helemaal geen zorgen? Ik maak me alleen maar vreselijk zorgen als ik denk aan de mensen die zegen: 'dit zal mij nooit overkomen' en het dan toch gebeurt. Naja ik wordt morgen toch gerustgestelt :D

Anne2020

Wat denk je van zeggen dat je bloed in je ontlasting had. Was het helder rood bloed of donker? En dan maar zeggen dat het niet beter gaat, enzo. Duizeligheid kan komen van je ijzertekort, of gaat dat al beter? Doe wel een beetje voorzichtig als je erg duizelig word, anders lig je net zoals ik ook op de grond.

En er niet meteen vanuit gaan dat het een poliep is! Laat het morgen gewoon zien aan je huisarts, dan hoor je het wel. Waarvoor ga je eigenlijk naar je huisarts? Voor dat plekje, of gewoon controle?

En inderdaad, briefje mee! Dat zet je alles nog maar een keer op papier, en ziet ze het nog een keer!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Lowl

Naja zeg de huis arts zei dat we moesten afwachten tot we die afspraak hebben bij het ziekenhuis, voor de rest wilt ze dat ik het ga vertelen over mijn ontlasting.En ze denkt dat ik moe ben enz om dat ik een beetje te 'dik' ben voor mijn leeftijd ;s en ze denkt dat die knobbeltje gwn een los stuk vet is. Naja amc is pas op: 17 april. en op 14 april heb ik die afpsraak met school ik vindt dat echt eng .. ik weet nu al dat ik ga huilen. Ze gaan me een flinke uitbrander geven omdat ik dus ziek ben.. right.. soms is het leven oneerlijk.Ik maak me wel druk over 14 april want ze gaan niet bepaald aardig doen of het begrijpen. Die afspraak is eigelijk meer gemaakt om me tot ' orde te roepen' dat ik elke dag aanwezig moet zijn enz (dit is gwn te moeilijk)
Anne@ dat kan idd door de bloedarmoede komen :P , en het was niet heel erg donker maar ook niet helder.

Lowl

Gisteren alweer bloed in mijn ontlasting ;x

Lowl

Vandaag weer bloed bij mijn ontlasting. Mijn moeder heeft ff gekeken bij mijn ehh anus, en ze ziet geen schrammetjes ofzo iets dergelijks. Ze zegt ook dat ik gwn aambeien kan hebben (inewendige) Naja ik heb geen idee :P ( Jaja ze is voor 1x geen betweter xD)

Lowl

Lalala :$ ben h??l erg moe vandaag zometeen eten en dat een dutje doen en dan aan mijn gs en wiskunde zitten (als ik het haal ;x) dan slapen. Vandaag nog niet gepoept gisteren was er geen bloed in mijn poep (hoe ver ik het weet) Maar toen veegde ik was er een miniscuul vlekje bloed en bij de 3e keer vegen was het een streepje bloed. Dus de bloed is nog niet helemaal verdwenen nog steeds last van buikpijn enz, hopelijk wordt er op deze berichtje wel gereageerd want jullie zijn best wel slim (A).

Lowl

Ik typ nog ff een berichtje moet ook nog verzorging + engels maken... dat was ik vergeten.. ben echt heel erg moe ;x ben zonet naar de wc gehad ik moest ff goed kijken maar er was weer een beetje bloed bij mijn ontlasting (niet zo veel hoor!) naja ik heb er nu al een paar daagjes last van, hebben jullie enig idee?.

Peetje

Zijn wij slim? Ik weet alleen dat bloed bij je ontlasting niet hoort en dat dus eigenlijk wel onderzocht moet worden. Het klinkt mij als een wondje, maar ik ben natuurlijk geen arts. Nog ruim een week toch voordat je naar het AMC moet?

Lowl

Peetje @ nee, want mijn moeder maakt zich zorgen over het bloed want het blijft maar door gaan en het is geen wondje mijn moeder kon niks zien van de buitenkant anders moet het inwendig zijn :P. Het is wel een beetje aan de heldere kant het bloed.
12 april afspraak met school, het is afgezegt want de amc kon op zijn vroegst mij ontvangen op 12 april.xD
Vandaag thuis gebleven ik voel me hartstikke zwak, ik hoop dat de amc mij grondig onderzoekt want de school wordt elke dag gemener ik ben nu ook verplicht om mee te gymen tijdens american football viel ik bijna om ;s ik was een verdediger ik was zo duizelig ik deed maar wat ;x dus het gaat nu eigelijk berg afwaarts om heel eerlijk te zijn :(. Voor de rest ben ik bang dat ik niet over ga omdat ik niet altijd aanwezig kan zijn een volle week is voor mij teveel ;x. Voor de rest nog steeds heel erg moe & buikklachten & bloed bij het ontlasting & hoofdpijn & duizelig & misselijk. Dit zijn overigens de klachten die ik ff kan herieneren naja ik maak me zoveel zorgen over school echt raar dit. Soms twijfel ik ook aan mezelf van: 'misschien hebben ze gelijk misschien zit het allemaal in mijn hoofd' ik ben knap onzeker geworden moet ik toegeven. Maar toch weet ik dat er iets mis is, want mijn klachten zijn wel hevig!.

Bob_tails

#151
Gezien je omschrijvingen van je klachten heb ik wel een idee.
Ik hoop alleen niet voor je dat dit nog eens waarheid wordt!
Wel is het belangrijk goed voor jezelf te zorgen, en daarbij spanningen
te vermijden.
Dat werkt namelijk averechts op je darmen.

Middels Research (eigen onderzoek) weet ik nu (pas),dat EBV -wat Pfeiffer
tot gevolg heeft - een zware aanval pleegt op je afweer- en immuumsysteem.
En is niet alleen met rust te genezen,zoals menig dokter vaak zegt.

Probeer heftige inspanningen voorlopig te vermijden!
Zoals gym etc.
School behoort te weten dat je ziek bent. Dit verzin je niet!

Twijfel alsjeblieft niet aan jezelf.
En neen, het zit niet in je hoofd!
Dat je onzeker bent,oh dat kan ik mij goed iets bij voorstellen.
Jaren geleden zelf ervaren,desondanks wist ik gewoon dat er dingen
niet klopten!


Je hebt het momenteel erg moeilijk,dat weet ik.
Kunnen we elkaar een digi-handje geven, ieder op zijn of haar eigen terrein.
Maar ik geef niet op!
Nooit?

Blijf vertrouwen hebben, en kom op voor jezelf.
Op dit forum steunen wij je...

Peetje

Die gymleraar moet toch merken dat jij over het veld loopt te zwalken? Of denkt die ook al dat het aanstelleritis is?
Niet vergeten om een klachtenlijstje te maken voor het AMC he. :) Steeds als je iets merk, op je lijstje schrijven, dan kun je straks niks vergeten.

Bob_tails

Zoals Peetje al aangeeft,noteer al je klachten.
Eventueel ook wat je eerder hebt ervaren,wel erbij vermelden wanneer
je dit ervaarde.
Want juist door deze problemen kunnen je darmen ook niet goed de
benodigde voedingsstoffen uit de voeding opnemen.
En ga je je nog meer beroerder voelen.

Sterkte en kop op.
Ook voor jouw gaat de zon weer schijnen.

Lowl

Hartstikke bedankt voor jullie lieve berichtjes :D
Nee, de gym leraar zei gwn: SNELLER RENNEN IK REN NOG SNELLER OP MIJN KRUKKEN.
Ondertussen had ik vandaag een afspraak met de huis arts (want me oma loopt bij hem en mijn moeder vindt hem goed dus..) de huis arts die ik nu heb is hartstikke goed! hij neemt me in iedergeval bloed serieus.
Volgende week donderdag weer een afspraak met dezelfde huis arts omdat hij er langer over wilt praten enz dus een 'dubbel' afspraak. Hij denkt dat die moeheid komt omdat mijn lichaam waarschijnelijk tegen andere ziekte's strijdt waar door ik moe wordt, voor de rest gaat hij in die dubbel afspraak bloeddruk opmeten en iets met mijn zenuwen? Hij heeft nog geen idee wat het kan zijn hij gaat steeds een stap veder zei hij eerst die bloeddruk en zenuw, en dan nog een stapje veder enz. Want misschien heb ik dit nog niet vertelt? Maar ik heb al sinds mijn 4e last van buikpijn en misselijkheid alleen is het bv 2jr lang weg en dan komt het weer terug etc heb verschillende poederzakjes,laxeermiddelen, tabletjes gehad die helpen nu ook niet meer.Ik heb ook van de huis arts een zalfje mee gekregen voor mijn anus (hij wilt dit eerst proberen voor het geval er bloedcellen zijn opengeraakt) hij zei wel dat de dokter van het amc misschien boos op ons wordt omdat we een afspraak hebben staan bij hem ( hij zei dat dokters dat niet leuk vinden xD) Maar een second opnion is altijd goed toch? Trouwens, ik denk dat de huis arts meer doet dan de amc die gaan waarschijnelijk met hun vinger in mijn darmen graaien.

Peetje

Als het helpt, is een zalfje inderdaad wel zo prettig, maar als je klachten blijven, zal er toch een arts verder moeten gaan zoeken. En dan komt het waarschijnlijk toch neer op 'graaien' zoals jij het noemt. :P
Dat je ook vroeger al regelmatig buikklachten had, heb je inderdaad al eens verteld. Heeft er daar ooit al een arts onderzoek naar gedaan?

Bob_tails

Graaien in je darmen Lowl :o
denk het niet h? ;)
stel je voor,dan krijg je spontaan bacterien erbij. ;D

Je brengt het leuk. :D

Lowl

Bedankt bob :D. Ja peetje, er was oude ontlasting aan mijn darmen geplakt die zouden al weg gaan na de laxeermiddelen. Voor de rest 12 april naar de amc + afspraak met school ik heb er echt totaal geen zin in. Gaan ze me heerlijk afkraken tijdens het gesprek (een uur lang!!) ik weet toch al wat ze te zegen hebben en het is niet iets goeds dus..Vooral de school arts heeft de pest aan me ze heeft totaal geen emotie dat mens.Daarnet moest ik me ff vasthouden aan mijn broer ik werdt opeens nog duizeliger alles begon in topsnelheid te draaien. dus ging ff ligen toen.. Maar ik moet zometeen hard aan het werk :( Leren voor: Engels so leren voor: Nederlands pw leren voor: Grote pw geschiedenis meer dan 50 woorden uit je hoofd leren. Dus heb nog veel te doen ik heb gisteren geen bloed gehad bij de ontlasting maar wel slijm? Naja moet vandaag nog naar de wc. Weet iemand misschien iets om me er door heen te slepen (voor 12 april afspraak met mijn rot school)?

Lowl

Maandag afspraak met school... Heb er echt geen zin in :( en na al het huilen gelijk naar de amc zeker ;l
It's not fear. Voor de rest had ik slijm bij mijn ontlasting en geen bloed :o en gistere had ik remspoortjes bloed. Ben heel erg moe het lijkt net als of ik deze week 5x zo moe ben geworden.

Bob_tails

Lowl, probeer je toch enigzins te ontspannen want hoe rustiger
je bent,hoe beter voor jezelf en lichaam.
Heus lieve meid,het lukt je wel.
Wij steunen jouw,op afstand....

Maak desnoods een spiekbriefje,en geef die lui (school) netjes een
weerwoord. ;) Alleen jij weet hoe het werkelijk zit,en gaan ze daar
overheen, zij ten alle tijden hartstikke fout zitten!

Wens je desondanks toch fijne dag verder,
en sla op afstand een arm om je heen.