Ziekte van Pfeiffer > Pfeiffer verhalen

Ik ben het zat!!!!!!! (REAGEER ASJEBLIEFT!!)

(1/46) > >>

Lowl:
Ik begin het echt zat te worden.
ALTIJD stop ik mijn laaste restje energie in school (wat goed is)
Maar ik ben soms echt ZO moet ik heb altijd hoofdpijn het is echt zo stom en mensen denken dat het leuk is  of anderen vinden het een smoes! >:(
Ik bijt de hele tijd door de zure appel heen ik ben echt zo moe ik hijg de hele dag door bijna zo moe ben ik,
het lijkt wel of ik wegsterf!
het is zo vreselijk ik zou eens willen dat ik een werkrooster kreeg ik heb het ook aangegeven iedereen geeft natuurlijk zijn eigen draai er aan  :(
Ik heb dat ??k aangegeven maar nu heb ik nog steeds geen werkrooster ( we zijn al een anderhalf week veder  >:( )
eN ALS OF DAT NIET ERG GENOEG IS voel ik me zo vaag en moe, het is zelfs lekker om ff uittehuilen ik voel me vreselijk ik wou dat ik begrepen werd en dat ik eindelijk een werkrooster kreeg dat iedereen mij ff met rust laat en dat ik kan uitrusten en me rust heb en gwn ff achter uit kan ligen dat ik niet hoef te voelen dat ik langzaam wegsterf en niet elke dag hoef te huilen van de elende.
En me cijfers gaan nu ook moeizaam ik stop al mijn restjes energie in school .
Ik kan niet leren omdat ik altijd te moe ben.
Ik heb zelfs inspanning nodig bij tandenpoetsen dus ik leer altijd dezelfde dag onderweg in de tram of in de pauze daarom zijn me cijfers ook niet bepaald ""super"" het is zo moeilijk ik begin het echt zat te worden. En soms kan ik niet eens goed leren omdat ik het weer te benauwt heb of teveel hoofdpijn enz.
Ik heb nu ook last van buikpijn ademen gaat opeens ook heel moeilijk en toen het best een koude dag was kreeg ik steken bij mijn longen of slokdarm heel erg pijnelijk.
Ik wil dat mensen begrijpen dat ik me heel erg rot voel.
Soms begrijpen ze me voor ff maar dan weer niet ...
IK KAN ER NIKS AAN DOEN IK ZOU HET OOK NIET WILLEN HEBBEN IK VOEL ME ROT IK HUIL ELKE DAG  >:(
Ik ben het echt zat...
Advies?????

Peetje:
Ik kan je eigenlijk alleen maar een grote digitale knuffel aanbieden.
Ik weet heel goed hoe je je voelt. Ik zit dan wel niet meer op school, maar ik heb met m'n werk hetzelfde meegemaakt. Die gingen er van uit dat als ik een kwartier wat kon doen, ik ook wel een half uur kon werken, en als ik dat kon, dan kon ik toch ook best een uur of zelfs een halve dag komen? Nou nee dus, ik viel daar echt letterlijk in slaap, maar zelfs dat was blijkbaar niet overtuigend genoeg.

Ik weet uit m'n hoofd even niet hoe lang jij al met Pfeifferklachten loopt, maar ik weet wel, dat als je door blijft gaan tot je er bij neer valt (zoals ik meerdere keren heb gedaan) het herstel alleen maar langer duurt. Heb je er al met je huisarts over gesproken. Misschien kan die een duidelijk advies geven, ook voor school, want zo ga jij het niet veel langer volhouden.

Heel veel sterkte en bedenk, dat uiteindelijk iedereen geneest van Pfeiffer, dus wij ook. :) En als je weer eens lekker af wilt reageren, ben je hier altijd welkom.

Lowl:
Ja, dat heb ik al gedaan oftewel ik heb alles gedaan wat mogelijk was..
Als ik sommige verhalen lees mag iedereen bijna lekker uit rusten (thuis blijven dus) maar om ??n dag maar ??n dag wordt er al (&@(&(@@!!) gezeurt!
Ik wil h??l graag uitrusten en herstellen want zo werkt het natuurlijk niet.

Peetje:
Zoek het topic van Anne maar eens op. Titel is geloof ik 'Gelooft nu helemaal niemand mij meer'. Zij heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt.

Wat zei je huisarts? Is er al gekeken of de Pfeiffer nog actief is en of je misschien nog iets anders hebt, zoals CMV of iets simpels als bloedarmoede? Eventueel kun je om een doorverwijzing vragen naar de internist of in jouw geval waarschijnlijk nog kinderarts.
Ik neem aan dat je ouders ook niet zien of willen zien dat je uitgeput bent?

Lowl:
Ja, ik heb die van anne al gelezen.
Ik heb precies dezelfde eigelijk..
Klasgenoten beginnen me er mee te pesten bv tijdens een nieuwe les zegt de docent: Wie is er afwezig? (voor in de klassenboek) Zegen ze: mijn naam
Dan zegt de docent meestal: Doe niet zo gek ze zit hier
Of als ze zoals vandaag zegen: Wat blij dat je er weer bent (de docent he)
Dan zegen ze meestal: Ooh HOI (mijn naam) ben je er weer?
Dat flikken ze me altijd ook net zoals anne van: Ben je niet ziek?? of: Hoezo kom je nog naar school?
Ik voel me heel erg rot -.-

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie