Hoofdmenu

Terugvallen?

Gestart door Berryy, 22 december, 2009, 08:51:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Berryy

Hoi,

Ik heb in april pfeiffer opgelopen, en het ging langzaam aan steeds beter. Ik vond dat ik er wel redelijk weer bovenop was, ik vernam het wel als ik iets deed wat veel energie of veel aandacht nodig had, dat ik dan wat sneller moe was dan anderen die geen pfeiffer hebben gehad. Maar ik ben ineens weer zo moe, en heb weer geen eetlust enzo en mijn klieren zijn ook weer opgezwollen.  :(
Zal dit een terugslag zijn of?

Ik las ergens dat het wel vaker zo kan zijn dat je soms een terugslag kan hebben, met drukke periodes enzo of met periodes met stress.

Hoelang kunnen die terugvallen voorkomen? Of blijf je hier altijd wel wat gevoelig voor?

Groetjes,
Berry  ;D

solarfall

Dat is bij iedereen anders denk ik.

Zelf heb ik er al 3 jaar last van. Er zijn ook mensen waarbij het sneller overgaat ;)

Beterschap!

Peetje

Ik loop zelf al ruim 2,5 jaar rond en ben nog niet hersteld. Het verschild echt per persoon. Als je bedenkt dat bijna iedereen in zijn leven in aanrakingkomtmet het Pfeiffer-virus,danzouhet ooit over moeten gaan, maar wanneer is niet te voorspellen.

Berryy

Bedankt voor jullie reacties.
Dus er kan me nog weer heel wat te wachten staan, fijn :-\.

Dus het kan zo zijn dat het virus weer opnieuw actief word?
Ik dacht namelijk dat je het na een keer niet meer kon krijgen  :o?

Groetjes Berry

Peetje

Laat je niet afschrikken. Degenen die snel genezen, komen meestal dan niet meer op het forum, zodat de langdurige patienten overblijven. Bijna iedereen geneest van Pfeiffer, dus jij vast ook wel. :)

Veel doktoren zeggen, dat je meer 1 keer Pfeiffer kunt krijgen. Voor de meeste mensen is dat ook zo, maar het virus blijft in je lichaam aanwezig, net zoals bijvoorbeeld het virus wat een koortslip veroorzaakt. Als je weestand laag is, kan het weer actief worden. Je kunt dan weer anderen besmetten, maar je hoeft er zelf niet perse weer ziek van de worden, maar ook dat kan dus wel.