gewrichtspijnen

Gestart door Gast, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Gast

Hoi alle,

Ik heb een vraagje, ik heb pfeiffer, behalve alle kenmerken als keelpijn, klieren en moeheid, heb ik ook ontzettende pijn in mijn gewrichten. Herkent iemand dat???

Gast

nee, ik niet echt eigenlijk.

sterkte!

vermoeid pfeiffertje

ik heb ook de ziekte van pfeiffer sinds 3 weken en heb ook last van mijn gewrichten het meest in mijn benen dus het zal er wel iets mee te maken hebben :D

janneke

heej, ja ik weet sinds vandaag dat ik ook pfeiffer heb, en ik heb sinds een week af en toe heel erg last van mn knieholtes en ellebogen, een soort rare pijn. Geen slapend gevoel dat t tinteld, maar dat gevoel net ervoor zeg maar, dat t n beetje afgekneld voelt.
naja ik weet niet hoe t bij jou voelt maar succes ermee
janneke

pfeiffer

Met mij gaat het steeds wat beter, ook de pijnen zijn zo goed als weg, zolang ik mijzelf maar niet te veel vermoei.
Bedankt voor jullie reacties !

Leo Hoeks

Nou en of. Ik herken gewrichtspijn erg goed als symptoom van de ziekte van Pfeiffer. Bij mij is daar mee begonnen. Daarna kwam de keelpijn en de chronische vermoeidheid.

Gast

hay iedereen,
ik heb sinds feb. dit jaar pfeiffer en sinds juni begin ik er veel meer last van te krijgen. ik ben nu ook ff gestopt met werken om even goed uit te rusten. ook ik heb de laatste 1,5 maand errug veel last van mijn gewrichten, maar dan ook allemaal. vanochtend was t zo erg dat ik niets meer kon optillen of vastpakken. een heel moe gevoel in me armen, nog niet eerder gehad. een peuk opsteken met veel pijn en moeite. echt belachelijk eigenlijk! herkent iemand dit?
groetjes sandra

toon

Helaas herken ik dit allemaal. Ik heb Pfeiffer sinds februari dit jaar. Ik heb zo een pijn in mijn knieeen gehad, lopen was echt lastig. Nu, in November heb ik soms nog steeds last van spierpijn in mijn schouders en ellebogen. Ook de spieren in de borststreek voelen vervelend aan.