CHD-FA oftwel Carbohydrate Dirived Fulvic Acid

Gestart door mav, 08 december, 2009, 09:29:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mav

CHD-FA schijnt een goede remedie te zijn voor Pfeiffer. Ik kreeg hier de volgende info over :

'CHD-FA is een natuurlijk stof die ongekend antibacterieel, -viraal en -schimmel werkt. Probleem met een EBV (Epstein Barr virus infectie = Pfeiffer) is dat dit virus zich intracellulair (dus in de cel) verschanst en daar nagenoeg onbereikbaar is voor ons immuunsysteem.
CHD-FA komt ook intracellulair. Verder speelt er bij Pfeiffer het probleem van de 'informatieblokkade.
Dat betekent dat het meeste en snelste resultaat te behalen is met een combinatie van CHD-FA en een Pfeiffer nosode kuur.'


Wie kent dit en heeft er goede resultaten mee geboekt ???

MSamantha123

geen idee..
dat zorgt er dus voor dat je beter word ofzo .. ?

solarfall

Citaat van: MSamantha123 op 08 december, 2009, 13:05:51
geen idee..
dat zorgt er dus voor dat je beter word ofzo .. ?


Zoals het er staat zorgt dat middel ervoor dat het virus - onschadelijk wordt gemaakt/uitgeroeid wordt - . Dat ondanks het virus zich heeft verstopt en dus door het immuunsysteem moeilijk te pakken is.

Klinkt goed, maar zoals heel vaak ben ik bang dat het te goed klinkt  :P

Misschien dat dit goed helpt wanneer het pfeiffer virus nog volop in het bloed zit, maar ik ben bang dat de vervelende nasleep er niet mee verholpen gaat worden, daarvoor is het virus te goed verborgen in het lichaam.

funest

Dit klinkt idd te mooi om waar te zijn!! :D
Maar waarom raden artsen het dan niet aan?

Peetje

Ik kan het eigenlijk alleen maar met mijn bovenpostster eens zijn. In de manier waarop het beschreven wordt, lijkt het de manier om van alle hardnekkige virussen af te komen. Wondermiddel tegen HIV misschien?

Trouwens, dat CCG, waar die info vandaankomt, is trouwens behoorlijk prijzig en ik denk niet dat je ziektenkostenverzekeraar dat vergoed... Je moet ook gelijk per pin betalen en een machtiging voor automatische incasso afgeven. Klinkt al met al niet erg prettig.

mav

#5
Jullie hebben allemaal gelijk. Ik vond de prijzen op die site ook buiten proporties. Dat CHD-FA spul kost echter 70,00 voor ruim een maand. Viel me erg mee.....had het duurder verwacht. Er is niet gevraagd aan mij om meteen te betalen. Voor zover ik weet wordt het vandaag gewoon opgestuurd.
Dat het verder niet bekend is vind ik ook raar. Ik heb ook een beetje het gevoel dat het allemaal niet helemaal klopt. Maar....... ik ga het proberen en houd jullie op de hoogte. Als je niks probeerd kom je ook niet verder.

Peetje

Met dat laatste ben ik het zeker eens. En ik hoop ook dat het gaat werken, al blijf ik sceptisch.
70 euro voor ruim een maand is trouwens ongeveer 2 euro per dag. Vind ik niet meevallen. Tenzij het echt een wondermiddel blijkt te zijn, dan is het een koopje. :P

funest

Ik ben wel erg beniewd of het gaat helpen!
Houd ons op de hoogte!  :D

mav

Vooralsnog niks ontvangen vandaag. Hopenlijk morgen. Ik vind 2 euro per dag wel meevallen. Gebruikte Cholenium + Viola Equi van Bloem. Wel goede resultaten bij anderen die ik ken maar niet bij mij. Daar was ik ongeveer hetzelfde voor kwijt.
Ik laat vrijdag opnieuw bloed prikken en dan over een paar maanden weer. 's Kijken of dat goedje werkt.

MSamantha123

ben benieuwd !
je weet wel zeker toch dat het niet schadelijk kan zijn ofzo ?
succes ermee ;)

mav

#10
weet niet of het schadelijk is. Als ik op de site kijk waar dat spul in principe vandaan komt (www.secomet.com) niet. Als ik groen of paars uitsla merk ik het vanzelf wel. haha.
Heb het spul ontvangen. Pilletjes + een flesje met vloeistof waarvan ik iedere dag een liter drank van moet maken en verdeeld over de dag 5x moet drinken. En als je het inneemt tijdens of na alcohol drinken krijg je diarree. Nou, dat zullen leuke feestdagen worden....en de weekenden niet te vergeten.

Verder staat er op deze site een studierapport (uiteraard met positieve resultaten) van de Universiteit van Pretoria over het testen van het CHD-FA op HIV/ Aids patienten. Dit artikel kon ik echter niet vinden op de site van de universiteit zelf. Heb dus maar even een mailtje gestuurd naar de faculteit met de vraag of deze studie echt gedaan is. Ben benieuwd of ik antwoord krijg. link naar het artikel: http://fulhold.com/pics/observational_HIV_study.pdf

Hoe ik me nu voel: ech wel heel erg moe, opgezette en pijnlijke klieren in mn nek, pijn in en druk op mn oren, een raar zwaar hoofd (net alsof ik iedere dag een kater heb), veel hoofdpijn en alles is te veel. De bekende verschijnselen dus.


Morgen eerst ff bloed prikken en dan het spul naar binnen werken. Waaaaahhhhhhh   :o


MSamantha123

en.. sla je al paars met geel gestippeld uit of valt het mee ?  :-\

mav

#12
wahaha...nee...knalgroen.  ;D  . Nee hoor...gaat goed. Durf het eigenlijk haast niet te geloven maar merk na 4 dagen wel wat verbetering. Kan toeval zijn of een opleving die ik al eens eerder heb gehad maar de pijn in mn klieren is weg evenals de oorpijn en de druk op en boven mn ogen. Ook het zware gevoel in mn hoofd is minder. Ben niet meer helemaal compleet uitgeput maar gewoon moe. Op mn werk vroegen ze vandaag ook al of ik me weer wat beter voelde omdat ik weer wat drukker werd. Maar laten we niet te vroeg gaan juichen. Eerst maar 's een maandje afwachten. Heb vandaag te veel gedaan en niet gerust dus maar eens kijken of ik morgen een terugslag krijg. Hou je/jullie op de hoogte.

solarfall

Citaat van: mav op 15 december, 2009, 22:24:17
wahaha...nee...knalgroen.  ;D  . Nee hoor...gaat goed. Durf het eigenlijk haast niet te geloven maar merk na 4 dagen wel wat verbetering. Kan toeval zijn of een opleving die ik al eens eerder heb gehad maar de pijn in mn klieren is weg evenals de oorpijn en de druk op en boven mn ogen. Ook het zware gevoel in mn hoofd is minder. Ben niet meer helemaal compleet uitgeput maar gewoon moe. Op mn werk vroegen ze vandaag ook al of ik me weer wat beter voelde omdat ik weer wat drukker werd. Maar laten we niet te vroeg gaan juichen. Eerst maar 's een maandje afwachten. Heb vandaag te veel gedaan en niet gerust dus maar eens kijken of ik morgen een terugslag krijg. Hou je/jullie op de hoogte.

Zou mooi zijn als het goed aan zou slaan, dan koop ik het gelijk.

Maar dit had ik ook met de medicijnen van de homeopaat, het ging een maandje wat beter en daarna weer slecht dus ik wacht even je reactie over 2 maanden af  :D

Peetje

Voorlopig klinkt het in ieder geval positief, of het nou door die medicijnen komt of niet. en dat is genoeg om blij te zijn, toch? Ik ga voor je duimen dat die verbetering doorzet en niet tijdelijk is. :)

MSamantha123

Dat klinkt inderdaad positief, joh!
Succes ermee, ik blijf je wel volgen haha ;)

mav

ik ben zelf ook heel benieuwd of het over een maand......of 2 maanden nog steeds ok gaat. Durf het bijna niet te hopen. Ook dat volproppen met Vitamine C heb ik gedaan maar bij werkte dat niet (net als de medicijnen van Bloem). Denk ook dat ieder weer anders reageerd op een bepaald medicijn. Bij de 1 kan het wel helpen bij de ander niet. Een vriendin van mij heeft ook Pfeiffer....ongeveer net zolang als ik en blijft ook maar beroerd. Die is van plan om dat CHD-FA ook te kopen. Ben benieuwd hoe zij er dan op reageerd.

Ik heb gister en eergister geen rust genomen (niet goed natuurlijk). Ik voelde me ok dus ben doorgegaan maar ben vandaag wel erg moe hoor. Maar....... ik voel me toch niet zo ziek als anders. Ga vanmiddag wel mn rust houden want in een flinke terugslag heb ik echt geen zin.

solarfall

Citaat van: mav op 17 december, 2009, 13:23:07
ik ben zelf ook heel benieuwd of het over een maand......of 2 maanden nog steeds ok gaat. Durf het bijna niet te hopen. Ook dat volproppen met Vitamine C heb ik gedaan maar bij werkte dat niet (net als de medicijnen van Bloem). Denk ook dat ieder weer anders reageerd op een bepaald medicijn. Bij de 1 kan het wel helpen bij de ander niet. Een vriendin van mij heeft ook Pfeiffer....ongeveer net zolang als ik en blijft ook maar beroerd. Die is van plan om dat CHD-FA ook te kopen. Ben benieuwd hoe zij er dan op reageerd.

Ik heb gister en eergister geen rust genomen (niet goed natuurlijk). Ik voelde me ok dus ben doorgegaan maar ben vandaag wel erg moe hoor. Maar....... ik voel me toch niet zo ziek als anders. Ga vanmiddag wel mn rust houden want in een flinke terugslag heb ik echt geen zin.

Klikt best positief allemaal.

Misschien ook maar eens bestellen, zou heerlijk zijn als het door dat medicijn sterk verbeterd ;D

mav

Ik ben nu 3,5 week met dat spul bezig en kan niet anders zeggen dan dat ik me steeds beter ga voelen. Ik ben in die 3 weken van echt ziek voelen gegaan naar alleen nog maar moe zijn. Pijn in mn klieren heb ik niet meer gehad, hoofdpijn en druk op mn ogen is weg en ook de oorpijn. Het moe zijn is echt alleen nog maar wat moe zijn en niet meer compleet uitgeput. Gister bijvoorbeeld ben ik echt de hele dag in touw geweest. Vanaf 's morgens 7 tot 's avonds 10. Het kon gewoon ff niet anders. Maar zelfs 's avonds voelde ik me nog ok. Wel moe maar niet ziek-moe (jullie weten vast wel wat ik bedoel). Vandaag ook hele dag druk gehad en nu ben ik echt helemaal kapot (moet ook eigenlijk naar mn bed maar het is zo gezellig met die kerstboom.... :D) . Maar dit had ik echt niet gekund 3 weken terug.
Eerlijk gezegd ben ik verbaasd. Had dit niet verwacht want ben nogal sceptisch. En je gaat je natuurlijk afvragen: zou ik anders ook niet zijn opgeknapt. Maar goed.....na meer dan een half jaar beroerd voelen zonder echte verbetering en dan ineens zo'n enorme sprong............tja... 

solarfall

Citaat van: mav op 29 december, 2009, 23:09:54
Ik ben nu 3,5 week met dat spul bezig en kan niet anders zeggen dan dat ik me steeds beter ga voelen. Ik ben in die 3 weken van echt ziek voelen gegaan naar alleen nog maar moe zijn. Pijn in mn klieren heb ik niet meer gehad, hoofdpijn en druk op mn ogen is weg en ook de oorpijn. Het moe zijn is echt alleen nog maar wat moe zijn en niet meer compleet uitgeput. Gister bijvoorbeeld ben ik echt de hele dag in touw geweest. Vanaf 's morgens 7 tot 's avonds 10. Het kon gewoon ff niet anders. Maar zelfs 's avonds voelde ik me nog ok. Wel moe maar niet ziek-moe (jullie weten vast wel wat ik bedoel). Vandaag ook hele dag druk gehad en nu ben ik echt helemaal kapot (moet ook eigenlijk naar mn bed maar het is zo gezellig met die kerstboom.... :D) . Maar dit had ik echt niet gekund 3 weken terug.
Eerlijk gezegd ben ik verbaasd. Had dit niet verwacht want ben nogal sceptisch. En je gaat je natuurlijk afvragen: zou ik anders ook niet zijn opgeknapt. Maar goed.....na meer dan een half jaar beroerd voelen zonder echte verbetering en dan ineens zo'n enorme sprong............tja... 


Daar ben ik ook benieuwd naar. Misschien ga ik het ook maar eens proberen, ik wacht nog eventjes af. Wel echt tof dat het je zo goed af gaat op het moment (en hopelijk voor altijd  :D ).

Marcus

Carbohydrate Derived Fulvic Acid is in het goed Nederlands iets in de trant van Fulvaten of Fulvinezuur
Deze stof is een onderdeel van de zogenaamde humuszuren. Stoffen die vrijkomen bij de biologische afbraak van plantaardig materiaal. Omdat het kunstmatig wordt gemaakt in een lab,wordt het in engels als Carbohydrate Derived Fulvic Acid omschreven.

Belangrijkste  is dat jij er baat bij hebt en niet in een smurf veranderd, maar als het echt zo perfect zou werken bij Pfeiffer en/of Aids dan zou het allang bekend zijn gemaakt lijkt me. Maar dat sluit niet uti dat het ook gewoon voor bepaalde mensen echt zou kunnen werken hoor.
Als je graag dat artikel wat je eerder genoemd hebt wilt lezen zou ik wat rond kunnen zoeken voor je maar dan moet ik liefst wel auteur en het blad waar het in gepubliceerd is weten  dat zoekt makkelijker.

Ben benieuwd hoe het met je gaat!

solarfall

Citaat van: Marcus op 30 december, 2009, 17:47:40
Carbohydrate Derived Fulvic Acid is in het goed Nederlands iets in de trant van Fulvaten of Fulvinezuur
Deze stof is een onderdeel van de zogenaamde humuszuren. Stoffen die vrijkomen bij de biologische afbraak van plantaardig materiaal. Omdat het kunstmatig wordt gemaakt in een lab,wordt het in engels als Carbohydrate Derived Fulvic Acid omschreven.

Belangrijkste  is dat jij er baat bij hebt en niet in een smurf veranderd, maar als het echt zo perfect zou werken bij Pfeiffer en/of Aids dan zou het allang bekend zijn gemaakt lijkt me. Maar dat sluit niet uti dat het ook gewoon voor bepaalde mensen echt zou kunnen werken hoor.
Als je graag dat artikel wat je eerder genoemd hebt wilt lezen zou ik wat rond kunnen zoeken voor je maar dan moet ik liefst wel auteur en het blad waar het in gepubliceerd is weten  dat zoekt makkelijker.

Ben benieuwd hoe het met je gaat!


En met wat voor bekendere stof is het te vergelijken?

mav

#22
Hey Marcus

Ik weet dat het fulvinezuur is. Had dat uiteraard al uitgezocht. En natuurlijk vraag ik mij zelf ook af waarom het niet allang bekend is gemaakt. Heel weird. Misschien omdat het niet bij iedereen dezelfde resultaten geeft. Of omdat het niet in het medische circuit thuis hoort maar in de homeopatische en daarom niet erkend wordt. Geen idee. Wat ik wel weet is dat ik sinds ik dat spul gebruik mij echt een stuk beter voel. Moeheid kan je onbewust simuleren maar opgezette en pijnlijke klieren, oorpijn etc. toch echt niet. Wat ik al eerder schreef: ik ben echt verbaasd.
En wat dat artikel betreft......het onderzoek is gedaan door de volgende personen: JJ Gandy, JR Snyman, CE Medlen. Ik kan ze wel vinden op de site van de University of Pretoria maar ik kan het onderzoeksrapport niet vinden.




Marcus

Citaat van: mav op 30 december, 2009, 22:09:37
En wat dat artikel betreft......het onderzoek is gedaan door de volgende personen: JJ Gandy, JR Snyman, CE Medlen. Ik kan ze wel vinden op de site van de University of Pretoria maar ik kan het onderzoeksrapport niet vinden.


Hoe heet het artikel? Je hebt namelijk ook al een linkje bij 1 van je eerste post gedaan naar een artikel.



mav


Ik heb geen idee hoe dat artikel heet. Als je op de volgende site kijkt  www.secomet.nl en dan bij Secomet News dan staat er van alles over het onderzoek incl. het onderzoeksrapport

Peetje

Als je wat aan een post wilt veranderen of toevoegen, kun je het beste de 'verander'-knop gebruiken. Die vind je rechts bovenaan je bericht. :)

mav

Dat van die verander knop weet ik. Ik zit alleen te knoeien met een citaat. Ik wil dus het citaat in het blauwe kader en dan in het witte kader het antwoord eronder. En dat lukt me niet. Hoe moet dat ?

solarfall

Waar kan ik dit kopen?

Binnenkort wil ik een poging gaan wagen :P

Peetje

Citaat van: mav op 03 januari, 2010, 15:10:49
Dat van die verander knop weet ik. Ik zit alleen te knoeien met een citaat. Ik wil dus het citaat in het blauwe kader en dan in het witte kader het antwoord eronder. En dat lukt me niet. Hoe moet dat ?

Je klikt in de post die je wilt coteren op de knop 'Citaat'. In het snel reageren vak verschijnt dan de tekst uit die post tussen de quote-codes. Daaronder kun je dan jouw reactie typen.
Dat ziet er dan als volgt uit:
[quote author=mav link=topic=3291.msg27629#msg27629 date=1262527849]
Dat van die verander knop weet ik. Ik zit alleen te knoeien met een citaat. Ik wil dus het
citaat in het blauwe kader en dan in het witte kader het antwoord eronder. En dat lukt me niet.
Hoe moet dat ?
[/quote]
Jouw reactie.

solarfall

Citaat van: solarfall op 03 januari, 2010, 17:59:55
Waar kan ik dit kopen?

Binnenkort wil ik een poging gaan wagen :P

Zou het willen weten zodat ik het kan bestellen ;D

mav

Citaat van: solarfall op 11 januari, 2010, 13:27:42
Citaat van: solarfall op 03 januari, 2010, 17:59:55
Waar kan ik dit kopen?

Binnenkort wil ik een poging gaan wagen :P

Zou het willen weten zodat ik het kan bestellen ;D

Hoiiii

Sorry hoor voor de late reactie. Had het erg druk en al die tijd niet op dit forum gekeken. Om te bestellen moet je een mail sturen naar: info@ccgonline.eu . Leg dan even uit dat je Pfeiffer hebt en dat je CDH-FA wil hebben en een Pfeiffer nosode kuur. Hier een link naar hun weblog zodat je daar nog even kan kijken:  http://ccgforum.wordpress.com/category/chd-fa/

Een vriendin van mij die ook al meer dan een half jaar Pfeiffer heeft, heeft het ook besteld. Zij is er vandaag mee begonnen. Ben heeeeeel benieuwd of zij er net zo gebaat bij is als ik. Ik voel me echt top. Ben nog niet helemaal zoals ik was maar wel bijna. Kan nu weer hele dagen doorbuffelen zonder de volgende dag beroerd te zijn. Alleen stappen zie ik nog niet zitten. En wat te veel alcohol drinken is meteen funest. Moet mezelf dus nog wel wat in acht nemen maar ik blijf er verbaasd over hoe snel ik ben opgeknapt na het gebruik van dat CHD-FA.

Wel laten weten he of het bij jou ook zo goed aanslaat !!!