Na pfeiffer CVS gekregen?

Gestart door Tesjex, 08 december, 2009, 08:52:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tesjex


Ik vraag mij af als er nog personen zijn die in eerste instantie geconfronteerd zijn met pfeiffer. Maar dat achteraf gebleken is dat pfeiffer de uitlokkende factor was voor CVS (chronisch vermoeidheidssyndroom)??? Zijn er mensen met dezelfde ervaring??

funest

Nee, daar heb ik geen ervaring mee. Maar pfeiffer schijnt wel vaker de uitlokkende factor te zijn voor CVS.
Heel veel sterkte er mee, dat zul je wel nodig hebben.  ;)

Peetje

Het is gebleken dat CVS vaak voortkomt uit een virusinfectie. Dat kan een simpel griepje zijn, maar dus ook Pfeiffer.
Ikzelf voldoe aan de eisen voor CVS, maar er wordt nog onderzocht of er mogelijk een andere oorzaak is voor mijn hardnekkige vermoeidheid en waslijst aan andere vage klachten.

solarfall

Dit hou ik even in de gaten, heb 14 december een afspraak met een reumatoloog die verstand heeft van chronische vermoeidheid.

(mijn arts stuurde mij naar hem door ivm vermoeidheid en niet voor onderzoek naar reuma)

Tesjex


@ solarfall: Ik ben ook met de reumatoloog moeten gaan voor het chronisch vermoeidheidssyndroom. Dan nog een hoop testen gedaan en een week later had de huisarts het mij al verteld en toen kreeg ik de bevestiging ook nog zwart op wit op papier! Laat zeker iets weten hoe het afloopt! veel succes!

@ peetje: wanneer weet jij meer?

@ funest! thx! Ja, het is idd zo dat pfeiffer vaker de uitlokkende factor is, en ik moet eerlijk toegeven dat sindsdien ik het weet de puzzel van 4 jaar onderzoeken volledig in elkaar valt! maar het veel gevolgen met zich mee gebracht!

Groetjes,
Tesjex

solarfall

Citaat van: Tesjex op 08 december, 2009, 21:52:12

@ solarfall: Ik ben ook met de reumatoloog moeten gaan voor het chronisch vermoeidheidssyndroom. Dan nog een hoop testen gedaan en een week later had de huisarts het mij al verteld en toen kreeg ik de bevestiging ook nog zwart op wit op papier! Laat zeker iets weten hoe het afloopt! veel succes!

Bedankt ;)

Zou ik mogen vragen hoe het allemaal is gelopen vanaf de reumatoloog tot de bevestiging, en tevens wat die testen inhouden? :)

Peetje

Citeer@ peetje: wanneer weet jij meer?
Ik heb eind december een afspraak in het Radboud. Hou mijn topic bij de Pfeifferverhalen maar in de gaten, daar hou ik jullie wel op de hoogte. :)

sunshine1980

Dankzij een arts die mij niet serieus nam ...en mij weigerde op fpeiffer te testen ..kreeg ik verwaardloosde pfeiffer...en nu dus fijn CVS overgehouden eraan !

Tesjex


Das stoem h? sunshine, hoelang heb je de diagnose al?
Nog student of al werkende?