Hoofdmenu

duizelig

Gestart door Anne2020, 27 november, 2009, 15:48:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anne2020

Hoihoi allemaal,
hier weer even een berichtje van mij!

Ik ben al sinds voor de zomervakantie erg duizelig. Als ik opsta, maar ook als ik loop/zit, of ga liggen.. Eigenlijk altijd wel.
Ik denk alleen steeds dat het vanzelf wel overgaat.. maar ik loop er nu al bijna 7 maanden mee.. En het word eigenlijk steeds erger bij alles wat ik doe. Ik heb soms echt het gevoel dat ik flauwval, vlekken voor m'n ogen enzo, en gewoon het gevoel dat ik door m'n benen zak. Wat zou dit kunnen zijn?

Groetjes!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Peetje

Nasleep Pfeiffer en/of CMV?
Ik word ook duizelig als ik te veel doe. Oplossing: niet te veel doen.

mav

Heb nu 5 maanden Pfeiffer en ben de eerste 3,5 maand vaak duizelig geweest. Zelfs een paar x helemaal zwart voor mn ogen. Dacht echt dat ik tegen de vlakte zou gaan. Ook heel erg last van hartritmestoornissen. Kwam volgens mij gewoon door te weinig rust want de hartritmestoornis was het heftigst toen ik nog niet wist dat ik Pfeiffer had en gewoon door ging met alles zonder te rusten. Na veel rusten is dat weg gegaan evenals de duizeligheid.

MSamantha123

Hee,

Heb ik ook last van, gewoon niet te veel doen.
Het kan ook 'je leeftijd zijn' (ik weet niet hoe oud je bent),
want veel mensen hebben in hun pubertijd te weinig ijzer ofzo,
en daar word je duizelig van. Lekker veel ijzer eten & weinig doen?

;)

xx Sam

funest

ja dat heb ik ook. In het begin echt heel erg, dan hoefde ik maar op te staan en het was weer zover. Toen is het een poosje over geweest, maar nu heb ik het weer.. Als of iemand heel m'n hoofd door elkaar schud..
Volgens mij kun je er niks aan doen, als je ijzergehalte maar goed is.