Hoofdmenu

terugval

Gestart door john, 25 november, 2009, 11:43:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

john

wie heeft dat ook.gaat het een week lekker en dan probeer je je oude ritme op te pakken en dan bam weer keelpijn pijnlijke klieren en geen zin meer in wat dan ook maar wel lekker op fde bank liggen vooral eind van de middag.

Peetje

Dat is helaas vrij normaal. Conclusie: niet gelijk als je denkt dat het lekker gaat, er vol tegenaan gaan, maar rustig opbouwen en als het minder gaat, op tijd aan de rem trekken.
Ik dwing mezelf regelmatig tot rustdagen, ook als ik denk dat het lekker gaat, omdat ik inmiddels wel geleerd heb, dat stug doorgaan dus niet werkt.
Heel veel beterschap!

mav

ja...die terugvallen wordt ik niet goed van. Ben nu al 5 maanden bezig en het schiet maar niet op. Iedere keer als ik me beter ga voelen en iets meer ga doen val ik weer helemaal terug. Maar denk ook door alle virussen die in deze maanden rondzwerven dat je daardoor ook steeds weer beroerd wordt. Een klein beetje verkouden en je klieren zetten op en je hebt een terugval. Wat is het toch een @#$^*"+% virus. Zo veel mogelijk rust blijkt toch de beste remedie.

funest

ja, ik ben ondertussen een jaar bezig, schiet nog niet op.
Dat virus is erg hardnekkig.  >:( Denk je dat het beter gaat, dat je weer meer kan gaan doen, blijkt het toch weer niet te kunnen.  :o