moeier als ooit...

Gestart door funest, 20 november, 2009, 10:24:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

funest

hoii! ;)

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Sinds vorig jaar december heb (laat ik voor het gemak van heb spreken) ik pfeiffer. Rond de zomervakantie merkte ik een grote verbetering. Het ging echt steeds beter, maar weg is het nooit geweest. Een maand geleden leek het net alsof heel pfeiffer overnieuw begon!! Ik ben weer geregeld dagen thuis, en moeier als ooit te voren. Maar ik ben het zat.. Kan er echt niet meer tegen. Kan dit nog steeds pfeiffer zijn, of is er misschien iets anders aan de hand? Volgende week ga ik naar de dokter, maar ik benn bang dat hij het niet gelooft..

lieefs

xk.

Hey!

Ik heb zelf vorig jaar febr. pfeiffer gekregen en merkte in de zomervakantie ook een grote verbetering(daarvoor ging het al wel wat beter).
Nu de laatste weken ging het weer wat minder en tijdens een schoolweek (heb normaal 4 dagen stage) ging het ook heel slecht ineens en moest ik een paar keer eerder naar huis en ben 1 dag zelfs de hele dag thuis gebleven.
Die week erna ben ik weer gewoon naar stage gegaan, maar lag ik na stage bijna de hele tijd op de bank totdat ik ging slapen.
Nu gaat het wel weer iets beter, maar ben ik nog steeds wel wat moeer als die weken ervoor.
Misschien dat het ook wel met het weer en alles te maken heeft? Gezonde mensen in mijn omgeving zijn ook veel moeer?

Of het nog steeds pfeiffer is weet ik niet, maar ik denk wel dat het door de pfeiffer komt.
Een soort van terugval misschien?

Hoop dat het snel weer wat beter gaat, want dat is natuurlijk niks zo.

Succes bij de dokter.
:-*

Peetje

Jullie zitten beiden nog op school, en in de zomervakantie doe je het dan toch rustiger aan. Zelfs al is het alleen maar omdat je in feite niks moet. Niet naar school, geen huiswerk maken.
Dat kan dus verklaren waardoor je je dan ineens een stuk beter voelt.
Na de vakantie begint het moeten weer, je denkt dat het goed met je gaat en misschien doe je daardoor juist wel weer wat te veel, waardoor je dan weer extra moe wordt.
Het is maar een theorie, maar het zou kunnen. :)

Overigens kan Pfeiffer weer actief worden, kun je CMV hebben, of gewoon een aankomende griep.
Naar de dokter gaan en bloed laten prikken, kan in ieder geval geen kwaad. :)

funest

dankjewel voor de snelle reacties!

Ik leg uit school ook practisch heel de tijd op bed. Niet dat ik dan slaap, maar ik zak wel een eind weg. Huiswerk maken is er niet meer bij.
Na de vakantie begon idd het 'moeten' weer. Alles moet, en met pfeiffer is dat gewoon niet te doen. Het ging opzich wel vrij goed tot ik op een gegeven moment een verjaardag had. Toen ging het weer helemaal fout. Amper kunnen lopen, vertraagde beelden zien, duizelig enz. Jullie weten wel. Ik kwam er gewoon niet meer boven op! Maar je kan toch niet weken lang doodmoe blijven van een verjaardag?!
Ik wist trouwens niet dat dat virus opnieuw actief kan worden. Apart! t' Is niet te hopen..


funest

Voor alle belangstellenden:

Het is wel gewoon nog pfeiffer volgens de dokter. Ik moet even bloed laten prikken op de algemene dingen, maar mijn arts zei dat het nog wel maanden kon gaan duren. Pff... Ik ben het zo zat.  :'(

:-*