Pfeiffer nog steeds actief sinds zomer 2007

Gestart door nobel, 22 oktober, 2009, 13:44:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nobel

In de zomer van 2007 is pfeiffer vastgesteld en de Lyme zou vals positief zijn door de pfeiffer bepaling, ik heb ruim een half jaar niet gewerkt en mijn rust genomen. In maart 2008 kreeg ik opeens neurologiche klachten ,moeilijk praten , afwijkend lopen, reflexen recht waren te traag. Na een MRI scan en weken later een ruggeprik werd er niks afwijkends gevonden dus was het a- typische migraine ik had ook enorme hoofdpijn voorafgaande aan de neurollogische uitvalsverschijnselen.
Ik ben hier van hersteld maar heb nog steeds tintelingen in mijn benen en armen.
De afgelopen maanden voelde ik me weer enorm moe en ellendig en nu blijkt uit het bloedonderzoek dat ik nog steeds onvoldoende antistoffen heb tegen het ebv virus....
De huisarts heeft dit nog nooit meegemaakt en is het aan het navragen bij een internist en dergelijke.
Ik wil nu dat ze verder gaan met onderzoeken ,wie weet is er wel een onderliggende oorzaak dat mijn imuunsysteem niet goed werkt.
Mijn huisarts is dicht vanwege de vakantie ,ik ga maandag maar weer bellen hoe we nu verder gaan...