Hoofdmenu

belgje

Gestart door fanny, 10 oktober, 2009, 15:25:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

fanny

hey,merci nu ben ik al iets wijzer.gisteren toch maar eens naar dokter gebeld want heb enorme pijn aan rechterzij en schouderblad.goed in de gaten houden zeiden ze.ik lijk wel een oud vrouwtje hoe ik nu loop zeg.en ik merk nu zelf wat ik niet kan verdragen van eten en wat wel.ze zeggen yoghurt eten maar dat lust ik niet. grotjes belgje

Peetje

Als je wilt reageren op een eerder bericht, kun je het beste op "antwoord" klikken, dan komt je berichtje onder dat eerdere bericht te staan en hoef je geen nieuw topic te openen. :)

Wat die pijn betreft, als ik het goed heb, zit links je lever en rechts je milt, en beiden kunnen pijn in de zij geven bij Pfeiffer. Achter je schouderblad kan ik eigenlijk alleen maar een long bedenken, en waarschijnlijk wat spieren.
Het laatste wat ik wil, is je onnodig ongerust maken, maar ik had ongeveer een maand voor de Pfeiffer een longontsteking en toen had ik pijn die soms achter m'n linkerschouderblad zat, en even later weer in m'n linkerzij. Dat deed voornamelijk pijn met ademhalen, waardoor ik heel oppervlakkig adem ging halen. Verder had ik het niet benauwd ofzo, maar het bleek dus toch een longontsteking te zijn. Natuurlijk hoeft dat bij jou niet zo te zijn, maar inderdaad toch maar goed in de gaten houden.

Dat lopen als een oud vrouwtje herken ik wel. :P Ik werd zelfs regelmatig ingehaald door oude vrouwtjes, zo langzaam liep ik. :P