pijn aan de huid en pfeiffer

Gestart door shar, 03 oktober, 2009, 22:52:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

shar

Heeft er iemand misschien ervaring met pijn aan de huid op verschillende plekken wat komt en gaat in de actieve fase of de nasleep???
Ik heb dit namelijk af en toe en kan er weinig informatie over vinden. Het doet pijn wanneer je er heel langzaam en zacht over wrijft en onder koud of warm water bijvoorbeeld. Pfeiffer is een herpesvirus net als gordelroos en bijv de soa herpes. Ik heb wel eens gehoord dat wanneer je dit hebt ook een pijnlijke huid hebt, waarvan gezegd wordt dat dit zenuwpijn is. Ik zit waarschijnlijk in de nasleep gezien mijn klachten en ik krijg steeds weer een terugslag.... Dan gaat het goed en van de ??n op andere dag heb ik weer veel pijn overal, keelpijn en moe... Ik slaap nog steeds zo'n 10 a 11 uur... Wanneer ik dit niet doe merk ik dit meteen... Wanneer houdt het op!!?

Ik hoop dat iemand deze ervaring herkent!

Gr en sterkte allemaal

xk.

Wat ik heel erg had (&nog steeds af en toe heb) was, pijn als ik ergens tegenaan stond, als iemand me gewoon aanraakte.. vooral in m'n benen en armen had ik het.
Ik weet niet of dat dezelfde soort pijn is?
Maar had er ook nog nooit iemand over gehoord eigenlijk..

Beterschap!

Peetje

Ik heel af en toe een soort blauwe plek pijn, zonder dat het echt blauw is, maar ik zou niet meer durven zeggen wanneer dat begonnen is en of het iets met Pfeiffer te maken heeft.
Als je steeds een terugslag krijgt, doe je blijkbaar toch nog steeds wat te veel. Echt goed uitzieken en dan langzaam opbouwen werkt voor mij het beste. :)