Wel moe maar niet willen slapen!

Gestart door Linn, 03 oktober, 2009, 16:13:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linn

Hee,

Ik vroeg me af of meerdere mensen dat hebben, dat je wel moe bent maar niet wilt slapen.
Ik word er af en toe zo zat om steeds maar in/op bed/bank te liggen.
Ook is het zo vervelend dat ik soms zo moe ben maar niet kan slapen. zo lig ik soms halve nachten wakker.

Iemand ook last van?

Peetje

Ja hoor. Nu niet echt meer, maar ik heb het wel gehad, dat het wel leek of ik te moe was om te slapen. Echt heel vervelend, zeker omdat je zo verschrikkelijk moe bent en dolgraag wilt slapen. En overdag wil je soms niet slapen, gewoon omdat het dag is en je dan niet hoort te slapen, maar dan val je soms zomaar in slaap op de bank en wordt je later wakker met een stijve nek of pijnlijke rug.
Ik weet het inmiddels zo te doseren dat ik overdag even slaap en daarvoor ook naar bed ga, maar niet te lang, want dan kan ik 's avonds niet slapen.
Maar het blijft best vervelend.

Lowl

Jah ik ook mijn moeder altijd boos op me  ;)
Maar wij kunnen daar niks aan doen soms als ik heel erg moe ben lig ik de hele dag op me bed maar kan niet slapen
Dus het is vrij normaal

MSamantha123


mcavia

Ik heb daar ook veel last van!
Er is helaas weinig aan te doen. Toch maar gewoon je bed inkruipen..

Vivil

Ik heb daar ook erg last van gehad, en mn vermoeidheid werd daar natuurlijk alleen maar erger door. Toen heb ik van de huisarts Melatonine voorgeschreven gekregen. Is gewoon een lichaamseigen stof, die ervoor zorgt dat je in slaap valt. Je kunt het ook bij de drogist krijgen, maar dat is een erg lage dosering.

Roosje!

Hoi Linn,

ik heb precies hetzelfde, al moet ik zeggen dat het de laatste 4 dagen wat beter gaat. Ik denk dat het bij mij ook kwam doordat ik erg veel na ging denken & daardoor kon ik helemaal niet meer slapen en ging ik nog meer nadenken etc. Maar nu heb ik gewoon even alles verteld aan iemand waar ik mee zat en alle 'problemen' opgelost.
Misschien heb jij dit ook en dat kan zou dit jou ook wel eens kunnen helpen. Het kan ook helpen om vlak voor je gaat slapen geen tv meer te kijken/ op de pc zitten, omdat je hersenen dan teveel prikkels moeten verwerken, dus zou je beter ipv daarvan ff een leuk boek ofzoiets kunnen pakken. Laat me maar even weten of dat je helpt.
Succes & ik hoop dat het snel beter gaat!

groetjes roos

gekje

ik slaap soms hele nacht niet of ik slaap maar me lichaam rust niet en over dag slapen lukt amper

gerard666

Proberen het slapen tot je bed te beperken.
Dus als je overdag moet slapen ga dan naar bed ook al moet je je met je laatste krachten naar boven slepen.
Kan je s'nachts niet slapen ga dan na een half uur of zo je bed uit en ga wat lezen, tv kijken of wat anders en ga na een half uurtje weer naar bed om dan te proberen te slapen.
Op die manier train je jezelf weer om in bed te slapen en niet wakker te zijn, zodra je dan naar bed gaat, gaat je lichaam naar slaapstand.
En de melatonine kan ook een stuk helpen