Eten en Kcaliname met Pfeiffer

Gestart door Iris107, 29 september, 2009, 11:24:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iris107

Dag allemaal,
ik ben er recent achtergekomen dat ik Pfeiffer heb en lig nog bijna hele dag op bed. Ik heb ook totaal geen eetlust meer en zou makkelijk hele dagen niet kunnen eten. Nu vraag ik me af hoeveel je eigenlijk moet eten als je Pfeiffer hebt, omdat je minder actief bent.

mvg, Iris

Peetje

Als je niet eet, voel je je alleen maar slapper, dus dat is zeker geen goed idee.
Omdat je minder actief bent, zou je aan minder calorieen genoeg moeten hebben, maar veel belangrijker is het, om gezond te eten. Je weerstand is nu namelijk erg laag.
Je gewicht is eigenlijk het laatste waar je je zorgen om moet maken, je gezondheid is veel belangrijker. Oftewel toch proberen om zo gezond mogelijk te eten, eventueel aangevuld met multivitaminen en/og echineaforce om je weerstand weer op pijl te krijgen.

Beterschap! :)

KimberleyRowan

Hallo,

Ik heb nu de keelontsteking nog, dus kan ook niet eten van de pijn.
Ik heb ook niet echt honger, maar vind het erg ongezond dat ik de hele dag leef op 2 kopjes soep en veel water.
Hebben jullie tips van dingen die ik wel kan eten (of drinken), zolang het geen pijn doet aan mijn keel?

Alvast bedankt!

Peetje

Meestal zijn koude dingen prettig bij keelpijn, dus je zou ijs kunnen proberen. Dat verzacht ook de pijn nog wat. Soep is ook een goede en in plaats van water zou je natuurlijk ookmelk of frisdrank zonder prik kunnen proberen, zoals bijvoorbeeld Dubbelfrisss of Spa & Fruit. En dan is er natuurlijk ook nog vla, yoghurt, kwark...

liefsxdenise

Ik weet dat dit topic al een tijd terug is geschreven, maar ik wou hier graag nog iets toevoegen! Tijdens mijn keelontsteking at ik eigelijk alleen maar vla en peren. Peer is heel zacht en het deed (bij mij) geen zin meer slikken. Hoop dat je er wat aan hebt.

solarfall

Daar heb ik ook last van, kan moeilijker eten dan voor pfeiffer had. Ik weeg inmiddels ook 10 kilo minder ;) Ben wel benieuwd naar tips

MSamantha123

Citaat van: solarfall op 11 december, 2009, 08:15:26
Daar heb ik ook last van, kan moeilijker eten dan voor pfeiffer had. Ik weeg inmiddels ook 10 kilo minder ;)


Ben je zoveel afgevallen alleen maar door Pfeiffer??
Bij mij is er niks veranderd, alleen 1 kilo toen ik de hele week op bed lag..  :-\
xx Sam

solarfall

Citaat van: MSamantha123 op 14 december, 2009, 19:34:18
Citaat van: solarfall op 11 december, 2009, 08:15:26
Daar heb ik ook last van, kan moeilijker eten dan voor pfeiffer had. Ik weeg inmiddels ook 10 kilo minder ;)


Ben je zoveel afgevallen alleen maar door Pfeiffer??
Bij mij is er niks veranderd, alleen 1 kilo toen ik de hele week op bed lag..  :-\
xx Sam

Ja, ik weeg 10 kilo minder dan 3 jaar terug. Als ik moe ben door inspanning is mijn eetlust totaal weg. Ik eet wel maar op een gegeven moment zit ik ineens vol en moet ik niet proberen om er een hap bij te krijgen.