Hobbies, dingen om je bezig te houden en die je energie geven

Gestart door Desi, 21 september, 2009, 19:24:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desi

Ik denk dat iedereen het hier wel kent, iedereen doet leuke dingen en jij hangt een beetje in en om het huis. De hobbies die ik had(eigenlijk altijd sport geweest) gaat nu niet meer, en me echt concentreren op een boek of iets is ook heel lastig. Dus nu ben ik op zoek naar hobbies die je kunt doen als je pfeiffer hebt, heb voor mijzelf nog geen idee, dus hoop dat jullie met meer idee?n komen.

Maar voor jullie misschien:

Een instrument leren bespelen
Online muziek maken
Koken
Tekenen
Schilderen
Tuinieren


Game on

Peetje

Tuinieren lijkt me wat te inspannend. (A)
Koken moet ik zowiezo al, anders heb ik geen eten. :P

Ik keek zeker in het begin vrij veel TV en omdat ik leesverslaafd ben, probeerde ik dat toch steeds weer, al zijn er tijden geweest, dat ik nog geen 2 bladzijden kon lezen.
Je zult denk ik vooral dingen moeten zoeken die je even kunt doen, weer kunt stoppen en later weer mee verder kunt gaan. Puzzelen en legpuzzels zouden je concentratie kunnen verbeteren en zijn niet heel inspannend, net als lezen.
Korte wandelingetjes zijn ook nog eens goed voor je. Lekker even naar buiten, wat frisse lucht enzo.

Desi

ja ik wandel elke dag een halfuurtje met mijn hond.
Maar lezen, computeren en tv kijken gaat na een tijdje ook z? vervelen, ik vond vandaag toevallig een website over ministeck, doet mn opa al jaren, is misschien voor sommige mensen hier ook wel leuk