Anti-stoffen en Keel

Gestart door Dexieboy, 20 september, 2009, 10:50:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dexieboy

hee ik heb hier dus een vraagje
ik begrijp dat je antistoffen hebt die tegen het virus vecht
maar ik heb dus de 3 maanden toen in pfeifer had niet naar me lichaam geluisterd
doe ik namelijk nooit maar deze keer niet omdat ik niet wist dat ik pfeifer had
ik had wel alle symptomen maar de doktor dacht er niet eens aan >:(
nja het komt er gwn op neer ik heb het dus en me lichaam is er tegen aan het vechten
maar kan het dus zo zijn dat je dan meer last hebt van de ziekte?
want ik krijg steeds kleine aanvallen van benauwdheid en extreme vemoeidheid
en ik heb iets heel raars bij me keel alsof ik constant een brok ik mijn keel heb
in ieder geval is hij heel droog constant niks aan te doen zegt de doktor geen idee
heb ook al keelonsteking gehad en een buikgriep nja en natuurlijk koorts enzo nja heel lekker allemaal
want ik zou dus afgelopen maandag naar de landmacht gaan nou dat gaat voorlopig ook dus niet door :(

Peetje

Nee, die landmacht zou ik maar even overslaan voorlopig.
Gewoon stug doorgaan levert over het algemeen alleen maar meer klachten op. Echt kwaad kan het niet, behalve dan, dat je er (nog) langer over doet om te herstellen. Luisteren naar je lichaam dus, op tijd en voldoende rusten en hopen dat je er snel vanaf bent. :) Beterschap!

Desi

Hey dexieboy,
dat van die brok in je keel hoort idd bij pfeiffer, ik heb het ook een heeele tijd gehad totdat het eindeljk weer iets beter ging, en heb nu een terugval en dat gevoel is ook gelijk terug. T is een lichte ontsteking volgens mij, vaak heb je dan ook echt een "brok in je keel" in de vorm van bacterien en pus, ook wel bekend als bloemkoolroosjes. Is op internet eigelijk neit veel over te vinden maar het hoort er allemaal, dat is het leuke aan pfeiffer, je krijgt meteen een totaal pakket! Sterkte ermee