homeopatische middelen zonder recept?

Gestart door Desi, 11 september, 2009, 15:54:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desi

Hey ik ben op zoek naar homeopatische middelen die zonder recept verkrijgbaar zijn. En het liefst waar jullie goede ervaringen mee hebben natuurlijk. Tips anyone?

Thx

Peetje

De 'echte' hopeopatische medicijnen zijn niet vrij verkrijgbaar, daarvoor zul je echt naar een homeopaat moeten. Bovendien worden die medicijnen per persoon afgestemd. Wat voor mij werkt, kan bij jou helemaal niet werken.
Het enige wat je zou kunnen doen, is echineaforce halen bij de drogist, om je weerstand te verhogen. Maar als je echt een homeopatische oplossing voor je klachten zoekt, zul je een afspraak moetne maken bij een homeopaat. :)

Linn

Hallo,

Toen ik te horen kreeg dat ik een agressieve vorm van Pfeiffer had ben ik ook naar een homeopaat geweest.
Ik was daar al vaker geweest en die man had 2 jaar geleden al geconstateerd dat ik Pfeiffer had en had me toen medicijnen gegeven.
Ik denk dat het toen een lichte vorm is geweest want ik was er met een paar weken weer bovenop.
maar wat ik zeggen wil, de homeopaat kan niet veel voor je doen.
Belangrijk is dat je genoeg Vitamine C krijgt. Dit kun je halen bij de apotheek in poedervorm (een aanrader).
Ook vlierbessensap is goed voor je. Dat is virusdodend.
Ik kreeg nog een recept van de homeopaat maar dat is nog niet binnen bij de apotheek.
Beide recepten kun je verkrijgen bij de apotheek en de vlierbessensap bij een reform winkel.

Beterschap!

Groetjes, Lynn