Haaruitval?? Ben iknu moe van de Pfeiffer of niet?? graag wat reacties

Gestart door jessicab, 18 augustus, 2009, 14:31:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jessicab

Dag allemaal..

Tijdje terug heb k ook een bericht geplaatst mbt het feit dat in mijn bloed niet NU PFeifferzit maar erin heeft gezeten. Ikben vanaf april dit jaar al niet in orde, moe etc..NU vooral nog moeheid en soms duizelig, wazig/troebelig zien soms met  1 oog/ moeiljk om kunnen gaan met veel externe prikkels,niet heel lang kunnen concentreren.
En ik hebsinds 1,5 maand ook meer haaruitval..Herkennen jullie dit??
IK ben bij internist geweest nav moeheid,veel bloedgeprikt, ook vit B..Dus daar ligt het niet aan.
Internist gaf aan dat het theoretisch gezien mogelijk is om nu moe te zijn door de Pfeiffer in het verleden,maar is niet te bewijzen..
Erg lastig dus..

IK ben 28 jaar en werk al sinds een tijdje 3 halve dagen ipv mijn 3,5 dag...Dit lukt en wil ik proberen op den duur langzaam aan uit te breiden..
Gewoon wat vraagjes aan jullie of jullie dit hekennen..

Bedankt en sterkte aan een ieder,want ik lees van velen dat ze het echt in extreme mate hebben!!

gr  Jessica

Peetje

Ja hoor, zeer herkenbare klachten, maar zoals je internist zegt, niet te bewijzen als de Pfeiffer niet meer actief is. Bij mij werd er ook geroepen dat het niet meer van de Pfeiffer kon zijn, maar wat er dan wel de oorzaak van is, is tot op heden nog niet duidelijk.

funest

ja hoor, herken ik ook! Ik denk dat het best mogelijk is dat je moe bent van pfeiffer in het verleden, tenslotte zijn er hier mensen op het forum die al 1,5 jaar met klachten rondlopen. Maar ja, het vervelende is gewoon dat niemand je zekerheid kan geven.. :(