toch pfeiffer?

Gestart door vissie1980, 03 augustus, 2009, 13:51:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

vissie1980

Een paar weken geleden kreeg ik ineens last van mijn hals en nek. Bleek dat de rechterkant opgezet was. Onder de kaak een lymfeklier formaat pingpongbal. Onstoken keelamandelen.
Ik ben 29 en heb never nooit geen last gehad met keelamandelen en klieren.
Antibiotica gekregen.

Paar weken later lymfeklier links bij mn achterhoofd begint te zwellen en wordt pijnlijk. Ook knoop in de hals. Terug naar de dokter.

Talgcystes werd er verteld. Ging niet over dus weer terug naar andere huisarts. Lymfeklieren weer verdikt. Onder de kaak ook weer verdikt en keel weer opgezet en amandelen rood met grijs-wit beslag.

Pijn van de lymfeklieren, hoofdpijn en af en aan keel- en oorpijnen.

Verder sinds een paar dagen raar moe. Ik wil ook niks doen ofzo, alleen maar liggen. En duf als een konijn. Ik maak het allemaal niet zo mee.

Is dit ziekte van Pfeiffer?

Peetje

Zou best kunnen. Helaas is er maar 1 manier om zekerheid te krijgen, en dat is nog een keer naar de huisarts en bloed laten prikken.
Beterschap!

vissie1980

Er is al bloedgeprikt.

Aangezien ik nooit last heb gehad met amandelen of lymfeklieren en ik nu terug blijf komen wekelijks met opgezette klieren en een rode keel met beslag denkt de arts aan pfeiffer.

Labwaarden waren gister oke maar pfeiffer uitslagen waren nog niet binnen.

vissie1980

Ze hebben vergeten pfeiffer test aan te vragen  :o :-\ dus vrijdag weer bloed laten prikken op pfeiffer ?n cmv en ws. donderdag uitslag.

vissie1980

Ik heb idd Pfeiffer. Zit in het laatste stuk van de actieve fase.

funest

balen! Sterkte vissie ;)!

Peetje

Inderdaad, balen. Maar je hebt nu in ider geval wel een oorzaak voor je klachten. Beterschap!