Moe wakker worden?

Gestart door nathalie123, 03 augustus, 2009, 08:48:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nathalie123

hallo allemaal

ik vroeg me af of jullie al moe zijn als jullie wakker worden?
Ik ben dan namelijk al moe.. en als k dan weer iets doe dan gaat het wel weer wat beter.

groetjes Nathalie

xk.

Ik voel me nooit echt fit, maar het is niet zo dat ik er niks om kan doen.
Eerst ga ik gewoon rustig eten en dan ga ik douchen enzo en dan kom ik er vaak wel weer een beetje door.
Volgens mij is het ook beter om 's morgens wel wat te doen, want dan komt je lichaam in beweging en dat is sowieso beter voor je bloedsomloop. En als ik 's morgens niks doe en maar op de bank blijf hangen, dan blijf ik de rest van de dag ook moe. Dus meestal ga ik dan een stuk met de hond wandelen of hardlopen of zoiets!

funest

#2
Hee nathalie123,

ik herken dat gevoel, dat had ik ook altijd. En dan niet zomaar moe, maar het gevoel alsof ik echt ziek was. Bij mij ging dat vaak pas rond 11 uur/half 12 over. Super rot, maar bij mij is het na 7 maanden vanzelf over gegaan.

En wat xk. zegt klopt, als ik sochtends niks doe, dan ben ik bij voorbaat al veel moeier dan wanneer ik wel iets doe. Gek eigelijk..

Peetje

Ik heb het ook, domweg niet uitgereust wakker worden, maar dan ook niet meer in slaap vallen. Dus dan ga ik er toch maar uit en inderdaad wel iets doen. Ik moets soms wel behoorlijk op gang komen, maar als ik op de bank blijf hangen, dan blijf ik tot ver in de middag duf.

Benedictus17

Hoi Nathalie123 ik snap PRECIES wat je bedoelt.
Wakker worden gaat moeizaam. Ik voel me duf en als ik opsta moet ik moeite doen om mn ontbijt klaar te gaan maken enzo. Alles kost dan energie. Maar als ik dan doorga en dingen blijf doen gaat het eigenlijk wel weer.
Het probleem komt pas als ik uit ga rusten ofzo.